Siemens iQ300 WM14E498NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 WM14E498NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Monique van Dun 28-09-2015
Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14E498NL

Zeer goede en fijne wasmachine met ontzettend veel mogelijkheden/functies; kreukvrij, buitenwas, fijne was, eco-functie, noem maar op. Helemaal top. Machine werkte na bezorging direct en zal naar verwachting komende lange tijd goed blijven werken.

cc 04-08-2015
Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14E498NL

Voor het eerst een luxe model: zoveel mogelijkheden maar zo overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, stil en zelfs mijn was is schoon

yke62 04-07-2015
Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14E498NL

Ik had een bovenlader van Siemens 09-2011 helaas was deze niet meer te maken en via een coulance regeling met bijbetaling deze geadviseerd door de monteur Dijkstra.
Afgelopen donderdag geinstaalleer Direct de donkere was gewassen en was super schoon en snel klaar daarna de witte was ook deze erg schoon en goed gecentrifugeerd.
Deze wasmachine is er stil vergeleken bij mijn bovenlader. Ik ben super tevreden over deze wasmachine en zal deze ook aanbevelen bij ieder die een nieuwe wasmachine nodig heeft of denkt aan te schaffen.

Jeanette58 26-03-2015
Geschreven voor: Siemens iQ300 WM14E498NL

Mijn vorige wasmachine was ook een Siemens, waar ik ook zeer tevreden over was. Nu nog veel meer mogelijkheden op mijn nieuwe machine. Veel extra's voor hetzelfde geld en stiller dan mijn oude machine.