Bosch WAE28462NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE28462NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ria48 18-04-2010
Geschreven voor: Bosch WAE28462NL

Sinds een half jaar ongeveer heb ik deze machine in gebruik nadat m'n oude Bosch na 16 jaar ongestoord te hebben gewassen de geest gaf.
De machine wast goed en over het droogresultaat ben ik ook wel tevreden.
Wat ik mis in de machine, en wat m'n vorige machine wel had, is een extra water knop, want nu zou ik misschien m'n gordijnen wel kunnen wassen(7 kg)maar geen extra water.
Wat ik nogal ergelijk vind, is dat ik de deur met een behoorlijk harde klap moet dicht doen, anders sluit hij niet afdoende.
Verder een goede machine.

AG34 15-02-2010
Geschreven voor: Bosch WAE28462NL

Weinig beoordelingen over deze machine, maar ik heb het toch aangeschaft. Nog maar een paar dagen in mijn bezit, maar het apparaat bevalt goed. Duidelijke en handige programma's, zelf voor een wasje van 15 minuten. Niet veel lawaai en het belangrijkste: een schone was.

sjoerd_1970 27-09-2009
Geschreven voor: Bosch WAE28462NL

Volgens internet is deze wasmachine de Maxx7. Wij hebben deze al 2 jaar en nu kan ik het apparaat in ieder geval beter beoordelen.

Wat mij positief opvalt is het gebruiksgemak door het ontbreken van een draaiklok met programma's. Er is wel een ronde programmaknop, maar die kan links of rechtsom. De teksten op de knop zijn voldoende om te snappen wat het programma doet en in het display staat de temperatuur, tijd, toerental.

Wat ik handig vind is dat ik na de programmakeuze nog de temperatuur en toerental kan aanpassen en eventueel meer spoelwater kan toevoegen. Door die laatste optie krijgen we minder restwasmiddel in de droge was.

Al met al ben ik nog steeds heel erg tevreden over deze aankoop en we hebben er nog niets mee gehad.

Toen ik hem kocht werd er geklaagd over de tiptoetsen die niet altijd zouden reageren. Wij merken daar niets van. Het is geen toets die je indrukt, dus je moet soms even je vinger erop houden. Maar de toets kan niet kapot (door indrukken).

Qua vormgeving scoort deze iets minder. Hij lijkt erg veel op een wasmachine. Tja, ze zijn (bijna) allemaal hetzelfde.