Whirlpool Sealine 1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Sealine 1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nienna 20-04-2008
Geschreven voor: Whirlpool Sealine 1400

Ik heb eigenlijk nooit problemen met de wasmachine gehad en heb hem nu dik 2 jaar.
Eenmaal een reparatie uit moeten laten voeren, werd direct gedaan en viel nog binnen de garantie. Verder nergens problemen mee.
Ook het geluid en kleren opvreten e.d. zijn bij mij niet bekend

bianca5 12-09-2007
Geschreven voor: Whirlpool Sealine 1400

Ik heb deze machine nu 2 jaar in mijn bezit. Is in die tijd al 3 maal gerepareerd. 1 keer per 2 weken zit de pomp verstopt. Dit is op zich makkelijk te verhelpen als je tenminste van dweilen houdt. De pomp zit zo onhandig dat daar geen emmer of afwijsteil onderpast. Als je de knop losdraait komt er gelijk met veel druk een enorme hoeveelheid water vrij.
Daarnaast vreet de machine ook regelmatig kleding op. Het kleding stuk komt dan tussen de trommel en de rubberen rand terecht en de machine trekt het helemaal aan stukken.

De service van whirlpool is ronduit slecht te noemen. Geen reactie op e-mail vragen en monteurs die zeggen ja tis nou eenmaal geen dure machine die jaren meegaat!(!?)

Kortom veel ergenis en nu dan toch eindelijk maar op zoek naar een nieuwe wasmachine.

Brons 05-09-2007
Geschreven voor: Whirlpool Sealine 1400

Ik heb de saline 1400 nu 1,5 jaar en van af het begin al problemen met de machine. De service van Whirpool is helemaal slecht. De machine is nu al een maand kapot en ik ben om de dag aan het bellen wanneer nu eindelijk eens iemand de wasmachine komt maken.

De machine op zich is best fijn en wast goed. Niet heel erg stil maar goed, dan had ik een dure machine moeten nemen.

De service vind ik echt ronduit slecht.
Als je de machine veel gebruikt en bij storing zo snel mogelijk gerepareerd wilt hebben zou ik geen Whirpool nemen.

Eva2 16-08-2006
Geschreven voor: Whirlpool Sealine 1400

Nog nooit eerder een wasmachine gehad die zo'n herrie maakt. Wast verder goed
maar de herrie is echt te erg.
Ook de wasdrogerer bovenop plaatsen ging niet zo makkelijk als anders; het
bovenblad is niet helemaal vlak en daardoorbleef de droger niet op z'n plaats.
Wij hebben dit opgelost door antislip onder de drogerpootjes te leggen