Siemens WM 16E460

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM 16E460 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

wim20031 24-05-2008
Geschreven voor: Siemens WM 16E460

tot nu toe vind ik het nog niks,dacht ga em is testen dus ik doe het vieste textiel er in het kussen van mn hond 3uur bezig geweest,met een extra spoelbeurt er bij en op 1600 toeren centrifugeren,zeiknat kwam die er uit en niet schoon
nu zit de 2de was er in ben benieuwd,en die kan dan maar op 1200toeren centrifugeren ,want 1400 zit er niet bij
als dit een Amerk is
mn vorige was oook een siemens daar was het kussen van mn hond wel schoon en droog
anders gaat ie er uit als die tegenvalt

cyberpost 09-04-2007
Geschreven voor: Siemens WM 16E460

Sinds kort zijn wij in het bezit van de Siemens WM 16E460 en zijn erg te spreken over het functioneren van de machine. Keuze uit meer dan voldoende programma's die allen hun werk goed doen.
Onze vorige machine (Bauknecht) was veel luidruchtiger ondanks dat het centrifugeer-toerental lager zag.

Alle soorten was, die we tot nu gewassen hebben komt er altijd schoon en fris uit. Verder worden de zeepresten goed uitgespoeld, hetgeen bij onze oude machine merkbaar minder was.

In de duurzaamheid hebben we ook alle vertrouwen omdat dit een van de types is die nog in duitsland gebouwd wordt. (bekende Deutsche gründlichleit)

Muggelaar 02-09-2006
Geschreven voor: Siemens WM 16E460

Erg stille machine. Prima wasresultaat en de was is slechts nog vochtig.
Energieverbruik is laag.

Nadeel is dat je geen halve lading kunt draaien en de keuzeknop kun je niet
indrukken om te laten verzinken.

Verder puik apparaat!