Beko WMD 26140 T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMD 26140 T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

kenantaflan 01-04-2014
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

Ik heb sinds 2009 wasmachine van Beko maar ik ben er niet tevreden over.in vier jaar tijd drie keer koolbortels vervangen.zo vaak koolborstels vervangen moeten worden lijkt mij niet normaal te zijn.ik denk dat de probleem ergens anders in de mechanisme van de machine zit.
Het is ook de vraaag of vervangen van koolborstels onder garantie valt of niet.want bij mij eerste reparatie zijn de koolborstels gratis vervangen maar de tweede keer moest ik zelf de kosten van 85 euro betalen en de derde reparatie moet nog gebeuren.Heeft iemand een idee wat zijn de garantie voorwaarden met koolborstels.

CindyC 27-01-2011

---------- update review, 27-01-2011 ----------
Samen met de wasmachine 4 jaar geleden ook een droger van Beko aangeschaft. Grootste fout!!! Wasmachine wast niet schoon, krijg soms de kleren vuiler uit de was dan dat ze in de wasmachine zijn gegaan! Regelmatig problemen dat het water niet afloopt of niet centrifugeert. Bij het centrifugeren maakt het apparaat ook nog een hels kabaal.
Heb geen contact meer opgenomen met de leverancier van Beko, wil zo snel mogelijk van de apparaten af!
Enigste voordeel van dit apparaat is dat deze machine een grote trommel heeft.

--------- 1e review, 07-09-2008 ----------
Ik heb niet zoveel ervaring met wasmachines. Dit is mijn tweede. (de vorige was bijna 20 jaar!). Op zicht geen verkeerde wasmachine, enige nadeel vind ik dat er soms nog vlekken in de kleding blijven zitten. Je zou tussentijds nog kleding moeten kunnen toevoegen, maar dit is mij nog niet gelukt. Is ook geen ramp, gaat het gewoon met het volgende wasje mee.
Pluspunt vind ik vooral de mogelijkheden. Zoals bv het wassen voor kinderkleding. Deze worden dus extra gespoeld. En natuurlijk de grote trommel
Prijs en kwaliteit zijn in verhouding goed.

willem arnhem 10-08-2010
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

ik heb de wasmachine nu 3 jaar en hij doet het nog prima, alleen de koolborstels kapot gehad, de nieuwe zaten er met 10 minuten in.
ik heb goede ervaringen met beko, ik heb de wasmachine, droger en koelkast.

Jacintha123 09-08-2010
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

Nu twee jaar in ons bezit en zojuist alweer een nieuwe wasmachine moeten bestellen, want hij is niet meer te repareren...Wat een k..machine. Centrifugeren was na korte tijd al niet meer geweldig en ik las in een ander review dat de machine niet voor "intensief" gebruik was volgens een monteur en daarom dus kapot was gegaan....Hoe kan een wasmachine in een gezin nou niet intensief gebruikt worden????? Ik ben dus niet tevreden en ga nu een AEG proberren...Hopelijk houdt deze het iets langer vol.....

Rien1965 12-03-2010
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

Nou wij zijn ook de 'gelukkige " eigenaars van de Beko WMD 26140 T gekocht in april 2008 maar na korte tijd al geen droog resultaat na het wassen. volgens verkoper vuil in pomp waardoor er water achterblijft tijdens centrifugeren. na enkele maanden zeer luiddruchtig centrifugeren, weer monteur geweest maar volgens hem niets bijzonders aan de hand! inmiddels hebben wij hem bijna twee jaar en maakt hij meer kabaal dan er is tijdens een VLIEGSHOW op Volkel!!!
woensdag 3 maart gebeld waarna monteur langskwam en meedeelde dat de lagers totaal kapot waren en wij een nieuwe trommel van de Dealer zouden krijgen, helaas het is nu 12 maart en nog niks van verkoper / dealer / of importeur vernomen. wij weten niet hoe dit afloopt maar nooit geen BEKO meer !!!

san77 20-05-2009
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

Zeer slechte wasmachine, vanaf het begin ellende mee gehad.
Na een paar wasbeurten begon hij enorme herrie te maken tijdens het centrifugeren.
toen we belden moesten we eerst maar eens nakijken of hij goed waterpas stond, want de trommel was niet in balans, een bekend probleem.
Hij stond goed waterpas, dus de monteur kwam, die kon niks vinden en wist alleen te vertellen dat het vaker voorkwam bij Beko.
We hebben 2 jaar aangemodderd,meerdere monteurs over de vloer gehad, die geen van allen het probleem konden oplossen.
Een paar weken geleden plofte de machine.
Na een luide knal vloog de deksel van het apparaat en kwam er een enorme wolk roet uit.
De trommel was volledig ontwricht.
Nu kon men wel vertellen wat het probleem was, kapotte lagers, waardoor de trommel is gaan zwiepen en de V-snaar is geklapt.
Er is ons een nieuwe Beko aangeboden, maar we hebben bedankt en zijn weer teruggegaan naar de vertrouwde Bosch.
Het wasresultaat was ook niet denderend en met een baby en een peuter kunnen we wel een krachtpatser gebruiken.
Voor ons in ieder geval nooit meer een Beko.

patje39 11-04-2009
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

snoer is te kort om op de trekschakelaar aan te sluiten,
moet nieuwe langere stekker op aan zien te sluiten.
nu even tijdelijk paar x gewast met gewone stekker en verlengsnoer,
machine maakt veel herrie (hoge fluittoon) bij 1400tpm centrifugeren.
wasmiddel spoelt niet goed weg,heel weinig wasmiddel dus gebruiken.
was ruikt wel lekker schoon.
gebruik 40 graden katoen programma,voorheen altijd op 30 graden gewast maar dan centrifugeert hij niet hoog.
duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

Mem 14-12-2008
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

Ik heb deze machine nu 5 dagen in bezit. Ben inmiddels een was of 5 verder (na ruim een week geen machine loopt de was erg op). Ik ben niet tevreden over de machine. Naast dat ik niet goed heb gekeken of er een 30graden programma voor katoen was erbij zit, blijkt dat bij de andere 30 graden programma's er niet op 1400 toeren wordt gecentrifugeerd. Een 40graden katoen was doet er erg lang over (2½ uur minimaal) en dat vind ik lang. De machine maakt daarnaast ook veel geluid, maakt niet goed schoon (60graden katoen was), spoelt waspoeder niet goed weg en is al een keer blijven hangen in het programma (niet overbeladen). Het wasmiddelen laatje opent niet soepel. Kortom: ik vind het géén goede machine.

rebekka 20-07-2007
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

heb ook een beko wmd 26140 maar naar 2 was beurten centrifugerden hij al niet goed op 1400 toeren en bij een kleine was al helemaal niet monteur langs geweest en zei dat de pomp verstopt zat.(na 2 wassen) gemaakt en hij moest het nu weer doen , maar ik moest er niet te veel was indoen maar ook niet te weinig .(handig zo'n machine). was gewassen maar op 1400 toeren blijft hij dus nog flink nat ,daar koop je geen 1400 toeren machine voor ,maar ja voor mij nooit geen beko meer, ook al wast hij wel schoon.

bianca 1 18-02-2007
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

sinds juni 2005 inbezit nog geen jaar later april 2006 de motor kapot monteur geweest en heeft er een nieuwe motor in gezet nu weer 9 maanden verder febr 2007 weer kapot montuer weer geweest de laagers waren kapot ik krijg nu een nieuwe machine en mag zelf bepaalen welk merk maar zeker geen beko meer alleen maar ellende met dat ding en gelukkig had ik 5 jaar volledige garantie nu ga ik voor de bosch wae28460nl of wae32460nl met weer 5 jaar volledige garantie

Bridget 13-02-2007
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

Beko heeft mijn defecte wasmachine omgeruild. Goede serivce! Alleen heeft deze nieuwe machine hetzelfde mankement. Gisteren de monteur voor de derde keer langsgeweest, voor de derde keer een nieuwe printplaat erin, voor de derde keer dezelfde klacht (korte was-knop/expresknop werkt niet in combinatie met katoen programma's. Krijg nu weer een nieuwe machine. Ben er helemaal klaar mee met Beko. Ik mag mijn machine inruilen, ik ga mooi over op een ander merk.

jolandav 20-05-2006
Geschreven voor: Beko WMD 26140 T

vind het een super machine,
alleen bij het centrufigeren maakt hij herrie.

jonge jonge 1 22-03-2006

Helaas ik was de pechvogel 5 keer een monteur er bij geweest 1 keer voor een
vaste deur .Monteur wilde graag repareren maar was niet afgesproken . Helaas de
wasmichine die ik had bleek niet te repareren. bij de 1e wasdag zei die doe het
zelf maar. De monteurs kwamen zeker 1 x langs per week en liefst nog meer om je
uit de brandt te helpen.Maar zeg eens het moest niet nodig zijn voor na een
eerste wasdag. het leek of de deurvergrendeling stuk was. stopte tijdens een
was. wel pech. hij wordt nu omgeruild.