Samsung WF-J 1454V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF-J 1454V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Dave69 30-05-2010
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Ik heb er nochtans niet over te klagen. Ik heb die reeds nu al 3jaar nu. Maar vandaag is het water er beginnen uitlopen uit het bakje. Ik ben juist verhuist en heb ondertussen al een wasmachine gedaan. Dus, ik denk het kortsluiting is.
Zal even wachten tot het droog is en hopen dat ie terug werkt.

Heb anders niet te klagen van het toestel WF-J1454V1

Ik post later wel mijn antwoord.

Groeten,
Dave.

marce30 11-01-2010
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Wij hebben wasmachine gekocht in 05/2007.Van in het begin maakt hij op sommige programma's zeer veel lawaai bij het droogzwieren. Machine verplaatst zich ook tijdens het centrifugeren.Begin dit jaar pomp stuk gehad en wasmachine 2 weken moeten missen omdat dit een garantiegeval was. Verleden week technieker Samsung langsgeweest voor abnormaal lawaai bij het droogzwieren. Blijkbaar is machine niet getest met water want bij eerste wasbeurt liep al het water gewoon uit de machine. Ze hadden verwarmingelement niet goed gemonteerd waardoor waterlek ontstaan was. Technieker gelooft ook niet dat wasmachine veel lawaai maakt bij het droogzwieren en zegt dat ge voor die prijs niet meer kan verwachten. Wij kopen nooit nog een Samsung wasmachine.

ria53 26-10-2009
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

mijn god wat een herrie maakt deze machine en de timer kan ik hier door niet gebruiken heb s'nachts goedkoop tarief maar dit kan ik mijn buren niet aandoen als of iemand met een drilboor aan de slag is nee hij gaat zo gauw mogelijk de deur uit

Raj1 16-04-2009

Met veel verwaching gekocht.MAAR
- Na paar maanden eerste klacht.
- Na paar maander van de eerste klacht komt de tweede.
totaal vier of vijf klachten.

En de service van samsung is 3x niks dus
geen samsung producten meer.

alessio 12-03-2009
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Veel design , weinig materiaal. dat is de samenvatting van dit toestel.

Toegegeven. er komen nieuwe toestellen voor reparatie binnen.
De trommels zijn erg dun. Koop liever een europees toestel.

rene62 12-03-2009
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Wij zijn ook 1 1/2 jaar in bezit van deze wasmachine. De miskoop van het jaar.
Samsung kan zich beter niet bezig houden dit soort producten.
Er is bij ons een nieuwe printplaat en pomp geplaats.
Dit heeft niets geholpen. De was duurt gemiddeld 30 tot 45 minuten langer dan eerst op de display wordt aangegeven.
Daarna danst hij inderdaad over de vloer.
De service afdeling van samsung zij dan staat de machine niet waterpas of de ondergrond zou niet goed zijn.De ondergrond is een betonnen tegelvloer.t Na drie keer bellen kreeg ik ze eindelijk zover dat ze kwamen kijken naar mijn klachten. De monteur een waterpas in zijn handen gegeven, en deze gaf toch toe dat dit niet het probleem kon zijn.
Hij wou wel even een proefwas draaien. In tien minuten was zijn conclusie deze machine is goed, en gaat vrolijk weer weg.
Tien minuten later staat de wasmachine weer 15 centimeter van zijn plek met een hoop lawaai.
Dan maar een lokale monteur bellen Van de Gun in Oudenbosch.
Die vertelde mij dit is een bekend probleem van samsung dit is vrij snel op te lossen kosten hiervoor €17,50.
Vier rubber schokdemper voor onder de te kleine en te harde plastic (Te glade) voetjes.
En inderdaad de machine maakt nog veel lawaai of ze met een sloophamer bezig zijn maar hij blijft nu in iedergeval op zijn plek staan.

Dus voor mij NOOIT GEEN SAMSUNG wasmachine meer.

Desiree1981 12-07-2008
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Wat een rot apparaat zeg.
13 mei 2007 gekocht, en in dec 2007 begon de ellende, hij draaide niet, fout code's enz enz
Nadat er 5 keer een monteur was geweest, kregen we een nieuwe op 14 jan 2008, en ja hoor vandaag 12 juli is de ellende weer begonnen!
De ene na de andere fout code, de was word niet afgemaakt.
Maandag maar weer bellen, ik word er moedeloos van.
Samsng moet maar stoppen met wasmachines te maken.

mmmmaartje 21-12-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Ik ben zeer ontevreden. Ik heb deze wasmachine 9 1/2 maand (in maart 2007 gekocht) en inmiddels is het ding bijna 2 1/2 maand kapot. Eerst werd de printplaat vervangen, maar toen ik 'm weer aanzette sloegen de vonken en vlammen onder het apparaat vandaan. Vervolgens is de motor vervangen, maar maakte het apparaat nog steeds kortsluiting. Nu is de oude printplaat weer teruggezet en zit motor nummer 3 erin maar helaas... hij doet het nog altijd niet.
Tot overmaat van ramp valt er niet langs de soms ronduit onbeschofte telefoonmedewerkers van Samsung te komen, word ik niet doorverbonden met iemand die gaat over het restitueren van aankoopgelden en reageert Samsung niet op mijn aangetekende brief. Een totale miskoop waar ik nu uit alle macht van af probeer te komen.
Klein bijkomend nadeel, dat bij al deze slepende ellende bijna in het niet valt: de was ruikt niet fris als ie uit de machine komt.

ingrid bakker 29-11-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Wij hebben ongeveer 9 maanden de Samsung wasmachine en zijn zeer slecht tevreden over de machine. Heeft enorm veel lawaai en danst over zolder.
We zitten nu te wachten op de monteur die voor de tweede keer gaat proberen om het op te lossen, wat ik betwijfel. Heb nog nooit zo'n spijt van een aankoop gehad als van deze wasmachine. Geldverspilling.

wallyw 29-09-2007

leuke machine
redelijk stil
maakt goed schoon
veel mogelijkheden

Willi 20-09-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Wij hebben de machine nu een paar maanden intensief in gebruik en ik vind het een goed apparaat.
Makkelijk in het gebuik. Als ik het soort was aangeef, dat geeft hij de temperatuur en het toerental gelijk aan ( dit kan je zelf nog bij stellen). Verder gebruiken wij de timer ook heel veel. Mede daarvoor hebben we toen wij de machine kochten er speciaal op gelet dat hij een aquastop heeft . Het viel ons op dat veel andere machines in deze prijsklasse dat niet hebben.
Verder is hij ook lekker stil, ik kan hem gerus snachts laten draaien.

luka 30-07-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

Ook ik heb hetzelfde probleem er is al twee keer een monteur geweest. Nu bij de derde keer wordt na het vervangen van de printplaat de balansregeling vervangen. Ik heb een slecht gevoel bij deze machine al moet ik zeggen dat de service goed is. Op een wasbeurt van 1.30 uur op het display aangegeven doet deze machine 2 uur en en kwartier. Dit alles zou komen doorat de was niet in balans is daarbij maakt de wasmachine als hij gaat centrifugeren een hels kabaal als ik dit alles geweten had dan had ik niet niet voor deze machine gekozen. Als dit zo blijft dan eis ik een andere wasmachine. Groeten Lou

arip 23-06-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454V

het is een fijne machine, behalve als je maar heel weinig moet wassen. B.v. een jas dan kan hij op een of andere manier zijn balans niet vinden om te centrifugeren, en geeft dan steeds de code door dat het wasgoed in de knoop zit? Dit vind ik een zeer groot nadeel en als ik het had geweten dan had ik zeer zeker een ander mahine genomen.