Whirlpool Montana 1600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Montana 1600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Nazanin 25-05-2013
Geschreven voor: Whirlpool Montana 1600

Een goed wasresultaat, goede (korte en diverse) programma's, al en al tevreden totdat na 2 jaar en 1 maand de wasmachine in stukjes brak. De trommel was ingezakt en de binnenkant v/d wasmachine was in tientallen plastic stukjes gebroken. Zeer vreemd! Zeer zeker te danken aan het feit dat deze wasmachine na het einde nog af en toe rondjes draait (waarom weet ik niet) tot je de was eruit haalt. Dit laatste keer had ik te lang gewacht!

Achteraf geloof ik dat ik recht had op n nieuw apparaat omdat ik er niet echt iets fout mee heb gedaan! Nergens staat: haal de was meteen na einde eruit anders breekt de ruimte onder de trommel. Maar toendertijd dacht ik garantie is toch al voorbij! Radar doet anders denken!

bloempje68 06-11-2009
Geschreven voor: Whirlpool Montana 1600

Heb deze wasmachine nu reeds 2 jaar en heb de manchet al 4x vervangen. Elke keer scheurt hij. Whirlpool zegt dat dit aan ons zelf ligt, teveel was, bh's en kousen in netjes enz. enz. Wij zijn het hier echter niet mee eens. Denk zelf nl. doordat de manchet zo breed is er was op blijft liggen en deze dan tussen de deur en de manchet komt. Was nl. al 22 jaar en heb dit nog met geen enkele machine gehad doe alles nu in een netje en zorg dat ik de wasmachine niet te vol doe. Toch blijft dit probleem zich voordoen.
Dus al met al vind ik dit niet netjes van Whirlpool dat dit niet netjes wordt opgelost vooral niet, omdat ik 5 jaar garantie heb (dan wordt er gezegd niet op rubber en op glas) Al die manchetten hebben me duurder gekost dan de machine zelf.
Ben benieuwd of iemand anders ook deze problemen heeft.

Amber44 20-11-2008

A labels zijn flauwekul.
Recentelijk begaf mijn 23 jarige Zanussie het. Simpelweg een knopje defect. Machine waste perfect. Ik kocht een Whirlpool Montana 1600 A+ etc. Omdat deze machine nauwelijks water verbruikt blijft er ook bij weinig waspoeder een waspoederluchtje aan de was hangen. Dat is overigens ook bij kennissen die een 1400 toeren van een andere merk hebben. Omdat ik geen zin heb om in de waspoederstank te slapen spoel ik dus een aantal malen extra. Dat op advies van diverse vrienden die ook zo'n moderne zogenaamd zuinige machine hebben. Weg winst in water en stroom.
Hij centrifugeert goed als hij tjokvol is. Probeer het niet met een klein wasje want dan staat de droogtrommel alsnog een uur te zweten.

Sonjaba 21-07-2008
Geschreven voor: Whirlpool Montana 1600

nu 1 maand in bezit en bevalt prima! Gemakkelijke gebruiksaanwijzing en heel stil wanneer de wasmachine draait. Zeer tevreden.

Visotron 11-05-2007
Geschreven voor: Whirlpool Montana 1600

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeer zuinig apparaat. In eerste instantie problemen: lekkage. Echter keurig opgelost door Whirlpool service Breda. Goede wasresultaten. Gewoon fijn apparaat. Let op: niet teveel (vloeibaar) wasmiddel in doen.