Hoover VHD 614

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover VHD 614 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

hvou1968 13-12-2010
Geschreven voor: Hoover VHD 614

We krijgen vrijdag (uiteindelijk toch nog fatsoenlijk opgelost) een nieuwe nu maar hopen dat deze minder problemen opleverd.

1 1/2 jaar geleden gekocht nu al weer voor de 3e keer stuk .
Er komt steeds was tussen het trommelrubber en de deur
waardoor het rubber en het wasstuk kapot gaat.
Het fatsoen om mail te beantwoorden hebben ze bij Hoover niet .Nu maar wederom wachten op Gias die de reparaties voor Hoover uitvoerd.
Alleen al voor de service nooit meer Hoover voor ons. .

hvou 17-11-2010
Geschreven voor: Hoover VHD 614

1 1/2 jaar geleden gekocht nu al weer voor de 3e keer stuk .
Er komt steeds was tussen het trommelrubber en de deur
waardoor het rubber en het wasstuk kapot gaat.
Alleen al voor de service nooit meer Hoover voor ons.

Th.Stolwijk 08-11-2008
Geschreven voor: Hoover VHD 614

Wij hebben deze machine anderhalf jaar, de wasresultaten zijn goed. Het is echter al drie keer gebeurd dat de deur niet open wil. Na telefonisch contact met de servicedienst is het advies steeds: geeft U maar een flinke klap tegen de zijkant van de machine. Soms lukte dit maar ook een keer niet. Het duurde toen enkele dagen voor er een monteur kwam.
Het deurslot is toen met iets ingespoten, met de belofte als het nog eens gebeurd krijgt U een nieuwe deur.
Maar die deur komt echt niet.
De laatste storing die wij hadden was een flinke lekkage.
Na het verwijderen van het bovenblad bleek, het betonblok dat boven op de trommel is gemonteerd kan de slangen raken waardoor het water naar het zeepbakje stroomt. Dit is gebeurd tijdens het cenrifugeren met wat onbalans.
Wij vinden de machine ook behoorlijk luidruchtig. Dit komt waarschijnlijk door het ontbreken van de geluiddempende onderplaat, deze is door de bezorgers meegenomen of weggegooid.
Het contact met de servicedienst verloopt moeizaam, ze kunnen slecht gegevens vinden en er moet steeds maar weer gebeld worden om iets duidelijk te maken. Voor ons geen Hoover meer.

Louiseria 21-05-2008
Geschreven voor: Hoover VHD 614

Heb gisteren mijn nieuwe Hoover ontvangen en gelijk achterstallige wassen weg gewassen. Over 10 jaar weet ik natuurlijk pas of ik echt tevreden ben, maar tot nu toe lijkt het super! Zal even moeten wennen aan de beperkte startuitstel (was gewend per 1/2 uur, nu per 3 uur in te stellen). De trommel is vrij ondiep en hoog, ook dat is even wennen. Maar hij is stil, centrifugeert prima en levert (tot nu toe) heerlijk schone wassen af. Ondanks de 6 kg trommel is de hele machine volgens mij kleiner dan mijn vorige. Gebruiksaanwijzing is duidelijk, en ook zonder boekje kom je er vanzelf wel uit met de machine.

dirksimons 07-04-2008
Geschreven voor: Hoover VHD 614

Nadat wij de machine nu bijna 2 weken noodgedwongen hebben kunnen proberen, kan ik nu zeggen zeggen: wat een waardeloos toestel.
Als de machine gewoon draaid hoor je steeds de motor ook draaien. (Bij onze 10 jaar oude AEG hoorde je deze bijna niet).
Het ergste is het centrifugeren. Hier fluit de machine zo hard dat dit door het hele gebouw te horen is. Verder daverd de machine op zijn poten.
Als je 's nachts problemen hebt om wakker te blijven en als je ruzie met de buren wil, kopen dat ding. Ik had de klantendienst gebeld en het probleem uitgelegt. Ze hebben mijn gegevens genoteerd en zoude alles doorgeven aan een onderhouds dienst. Deze zouden met mij contact op nemen en een afspraak maken. Na 3 dagen nog niks gehoord en nog maar eens gebeld. De dame aan de telefoon kon geen gegevens vinden dus alles nog een keer opnieuw. De vogende dag stond er iemand voor de deur. Nadat hij de machine na gekeken had, kwam de conclusie.
Het geluid van de motor was normaal als ook het harde fluiten. Bij het zwieren maakte de machine wel veel lawaai, maar hij kon niets vinden.
De verkoper wilde de machine meteen omruilen, maar vroeg een verslag waarop de gebreken vermeld stonden.
De onderhouds man wilde mij deze niet geven, dit moest via het hoofd kantoor geregeld worden. De persoon die dit regeld zit een paar dagen in Luxemburg. Dus na 2 weken zit ik hier nog steeds met een machine die ik onmogelijk 's nachts kan laten draaien. Nooit meer. De volgende wordt een LG

FireWolf 27-01-2008
Geschreven voor: Hoover VHD 614

Ik kende het merk niet, maar heb er toch voor gekozen vanwege de lange garantie en mogelijkheden.

Geen spijt van gehad.
Wast prima schoon en is erg stil.
Het is een degelijke machine met een zeer gemakkelijke grote, hoog geplaatste deur.

Goede programma's en veel instelbaar.

Uitstekend!

Aart1234 22-01-2008
Geschreven voor: Hoover VHD 614

Een mooie degelijke machine.
(BV. de ronde programma knop is van metaal)
Hij is heel erg stil en stabiel.

Wat me opvalt is, dat de was schoner word en de waspoeder beter uitgespoeld is, bij een kort wasprogramma (van 59 minuten) dan mijn vorige AEG wasmachine.
Ook het centrifugeren doet hij prima op 1400 toeren en de was komt er dan al aardig droog uit.

De motor heeft standaard 10 jaar garantie en geen koolborstels en dit zorgt er weer voor dat er veel aparte wasprogramma's op zitten. (BV. een speciale handwas: dan draait de trommel niet meer rond maar schommelt voorzichtig de was schoon)

Dat hij een grote deur heeft die iets hoger geplaatst is werkt erg goed.

Tot nu toe zeer tevreden.

Wasjes 02-04-2007
Geschreven voor: Hoover VHD 614

Deze machine is echt superstil! Hij staat op zolder en laat hem 's nachts draaien, maar je hoort hem niet.
Je kunt evt. een nachtprogramma instellen, zodat ie niet centrifugeerd 's nachts. Dan is tie nog stiller.
Centrifugeren hoor je natuurlijk wel, zeker op 1400 toeren, maar dat geluid is zeker acceptabel en de machine is dan ook vrij stabiel.
De wasprogramma's zijn erg makkelijk in te stellen, maar een op de minuut nauwkeurige resttijd geeft ie niet. Een globale indicatie wel.
De hoge, grote deur is erg handig.
Het klepje van de pomp aan de voorkant is erg fragiel, met een te sterke veer. Deze veer heb ik er al afgehaald, zodat je veel makkelijker bij de pomp kan.
Bij het installeren heeft de vervoerder een plaat meegenomen met het verpakkingsmateriaal, die aan de onderkant bevestigd had moeten worden. Dus: let daar wel op! Dit is een geluidsdempingsplaat die op verpakkingsmateriaal lijkt.
Verder zeer tevreden, hij was goed schoon.
De motor heeft 10 jaar garantie!

van Went 12-02-2007
Geschreven voor: Hoover VHD 614

Wast uitstekend, zeer geluids arm (geen koolborstels)
10 jaar garanrie op de motor.
Grote en hooggeplaatste opening