Samsung WF-J145NV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF-J145NV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

MB2000 21-04-2010
Geschreven voor: Samsung WF-J145NV

Dit is onze slechte wasmachine ooit.
Hij loopt door de bijkeuken heen , bij kleine wasjes .Met ontzettend veel lawaai , bonken.
Wij hebben twee keer een nieuwe gekregen , ze doen allemaal het zelfde , gaan stuk en lopen door de bijkeuken heen.
Om niet alles negatief te maken , de was werd wel schoon . Helaas ook het enige positieve , bij de laatste wandeling door de bijkeuken , zijn de rubber gescheurd en liep het water er aan alle kanten uit , dus naar 2en half jaar , weer een nieuwe gekocht maar dan van een ander merk.

robertalken 24-01-2008
Geschreven voor: Samsung WF-J145NV

Slechte machine: Koopt u deze wasmachine niet!
Het apparaat duurt er bijzonder lang over om de was 'goed' te leggen voor het centrifugeren. De machine bonkt hard tijdens het centrifugeren Is een monteur komen kijken Heb sinds gisteren een nieuwe machine gekregen Waar is het zelfde probleem teveel lawaai

Slechte machine 31-12-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J145NV

Koopt u deze wasmachine niet!
Het apparaat duurt er bijzonder lang over om de was 'goed' te leggen voor het centrifugeren. Geeft daarbij regelmatig foutmeldingen. De machine bonkt hard tijdens het centrifugeren zelf en danst daarbij door de kamer. Diverse keren is er een monteur komen kijken, maar er is nog altijd geen goede oplossing gevonden.
De wasmachine ziet er alleen mooi uit...

EdwinOM 27-10-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J145NV

Wasmachine in januari 2007 gekocht. De slechtste wasmachine ooit gebouwd. Inmiddels voor de tweede keer voor een langere periode defect. De eerste keer, veel lawaai bij het centrifugeren. Nadat de monteur het contragewicht vat heeft gezet bleek het PCB ook nog eens defect te zijn. We hebben toen ruim zes weken moeten wachten voordat alles weer gerepareerd was.
7 Weken geleden ging de wasmachine opnieuw defect. Weer bij het centrifugeren, nu leek het wel alsof de wasmachine ontplofde. Samsung heeft weer problemen met het leveren van reserve onderdelen. Kortom een zeer slechte wasmachine.

Geert04 20-10-2007

Machine wordt nu ongeveer 3 maand gebruikt,
het is een mooie machine, makkelijk instelbaar, maar blijkbaar begint deze toch paar fouten te vertonen,
tijdens het draaien van de trommel (bij het starten of met de hand verdraaien) piept deze zeer luid (slippen van een riem??)
bij het in toeren gaan van de machiene verplaatst deze zich soms enkele cm's (afhankelijk van was tot was)
en de timer voor de kookwas is totaal niet juist (toont 2 uur en de was duurt dan 3 uur??)

marjan172 04-07-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J145NV

wij hebben deze machine gekocht, het is een uiterlijk zeer mooi apparaat (bling bling) onze wasmachine mag nl maar tot het 2e scharnier gevuld worden (terwijl het een 7 kilo machine is) anders centrifugeert hij absoluut niet hij blijft dan op (display staat 10) 10 min hangen en wil wel maar het lijkt net of hij de kracht er niet voor heeft om de slinger aangeslingerd te krijgen en te gaan centrifugeren??? dan moet ik er was uithalen en dan wil het nog wel eens lukken dat hij wel centrifugeert maar dat is natuurlijk de bedoeling niet. ook maakt hij herrie en bonkt behoorlijk bij het centrifugeren.