AEG L52840

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L52840 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Geluk79 20-07-2012
Geschreven voor: AEG L52840

In eerste instantie uiterst tevreden over de machine
2 maanden na de garantie begonnen de problemen.
In al mijn kleding gaatjes en alles een beetje pluizig, monteur laten komen (120 euro) manchet vervangen, volgens de monteur was dit het probleem, week later scheuren in mijn kleding. Nieuw advies trommel vervangen, nu kap ik ermee, veel dure kleren kapot en 120 euro armer en voor het geld van een trommel heb ik zowat een nieuwe.
Bied deze maar te koop aan voor onderdelen en ga zelf voor een nieuwe machine.

Johan_oktober1951 06-08-2010
Geschreven voor: AEG L52840

Na anderhalf jaar ervoor gekozen het apparaat het raam uit te gooien.
Als ik eerlijk ben, moet ik toegeven dat hij wast en dat ook best goed doet.
Voor het centrifugeren hebben wij een monteur laten langskomen. He apparaat functioneerde normaal.... Hij staat op zolder, en in de huiskamer rammelt de radiator. Echt niet normaal. Even opnieuw afstellen en hij maakt nog steeds een takk herrie. Echt alles geprobeerd. Het apparaat wat nu ook alleen nog maar koud, en maakt de programma's niet meer helemaal af. De allergrootste miskoop die wij ooit hebbn gedaan.
Nooit meer een AEG!

miniatuurgek 19-05-2010
Geschreven voor: AEG L52840

De machine wast perfect en gaat ook zuinig om met wasmiddel.

Maar het centrifugeren is inderdaad niet om aan te horen, we hadden hiervoor een wirlpool en dachten dat we nu een stillere hadden gekocht, maar niet dus.
Als je de trommel maar vol genoeg maakt, lijkt het minder.
Het lijkt wel of de trommel tegen de binnenzijkant van de machine slaat......
Hoelang de machine dit volhoud......

ChielV 20-02-2010
Geschreven voor: AEG L52840

In andere revieuws lees ik over het lawaai dat deze machine zou maken. Die ervaring heb ik niet. De machine is zelfs zo stil dat ik in het begin een paar ben gaan kijken of hij het nog wel deed. Voor de rest ben ik ook uiterst tevreden

Hans-1955 04-12-2009
Geschreven voor: AEG L52840

De wasmachine wast prima laten we dat voorop stellen, en inderdaad hij maakt wat meer lawaai dan de machines van 800 euro of meer.... Maar alle waar naar zijn geld, je gaat een snackbar toch ook niet vergelijken met een Michelin ster restaurant ?????
Dus hier geen onzin vergelijkingen meer maken en zeggen dat deze machine niet te vergelijken is met een Miele, dat weet zelfs mijn opoe nog wel .....!!!
De machine is makkelijk in de bediening, springt zuinig om met water en ook het stroomverbruik is helemaal niet gek.
Het aantal programma's met de daaraan gekoppelde mogelijkheden is best uitgebreid, voor elk soort was een oplossing.
Ook met wasmiddel springt de machine zuinig om, de was wordt goed schoon met weinig wasmiddel. Dat konden we met de vorige Indesit absoluut niet zeggen.
Denk nou niet dat deze machine het lawaai van een straaljager maakt en weeg dan de prijs en voordelen van dit merk eens af tegen de prijs en levensduur dan is het absoluut een goede koop, en waar voor je geld !!

Rob 01 03-03-2009
Geschreven voor: AEG L52840

Vanwege de zeer goede ervaringen met AEG twijfelde we niet over de kwaliteit van dit merk.
Dit type 52840 een maand of 4 in gebruik,wat een tegenvaller,maakt veel lawaai met centrifugeren en bonkt,uiteraard staat de machine waterpas.
Wast overigens wel goed,en nog een minpunt is de bedieningsknop je hebt niet het overzicht hoe ver en hoe de wasprogramma s verlopen.
Kortom spijt van deze aankoop.

amerika04 05-02-2009
Geschreven voor: AEG L52840

De wasmachine maakt enorm veel lawaai met centrifugeren. Je laat het wel om de machine s nachts te laten draaien.

Erna Marion 31-01-2009
Geschreven voor: AEG L52840

Sinds 2 maanden in gebruik. Dit zou een hele stille machine zijn, maar dat is niet zo. Wasresultaat is o.k. Centrifuge niet zo krachtig, de was komt er toch behoorlijk vochtig uit. En je kunt niet zien hoever het wasprogramma is, dat is jammer. Oke, hij wast, maar ik mis mij oude Miele.....