AEG LAVAMAT 48540

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LAVAMAT 48540 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

rene Sten 03-03-2011
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 48540

In 2007 gekocht. Wordt 1x per week gebruikt.
Binnen het jaar is de printplaat en het display vervangen onder garantie, omdat de machine het niet meer deed. Dit bleek (achteraf gezien) een modificatie fout te zijn. Er is een andere print door AEG in terug gezet.
Nu begin 2011 weer dezelfde klachten dan in 2008. Nu is de garantie natuurlijk om en kunnen we € 452 betalen om weer de machine te kunnen gebruiken.
Prijs kwaliteit past totaal niet bij elkaar. Van een dusdanige machine had je meer kunnen verwachten.

We stappen over op de goedkoopste machine die er is, waarvan we kunnen verwachten dat we hem na 4 jaar weg kunnen gooien, maar dan zijn we nog steeds voordeliger uit.

r-zorge 22-11-2012

Erg verstandig, want je hebt voor 300€.- bij Wehkamp een BEKO met 1600 toeren, waar je standaard 5 jaar garantie op krijgt met prima specificaties (wel geen bovenlader). Ik had dezelfde AEG machine als jij in 2008 gekocht en nu na ruim 4 jaar is onlangs de motorsturing verbrand. Bij 2x per week gebruik in een droge ruimte. Kosten ruim 300€. Geen enkele compassie van de fabrikant gewoon de harde lijn en het volle pond betalen! Dat heb ik niet gedaan en hij is inmiddels naar de stort. Een aanfluiting voor het merk dat zo hoog van de toren blaast dat het je nooit in de steek laat!! Een indesit van 200 € zou het niet slechter kunnen doen. Die merkmachines, je betaalt gewoon de naam, maar achter hun produkt staan ho maar!!

Ed Oppen 03-03-2011
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 48540

Deze machine maakt zijn specificaties waar. Ik ben er zeer enthousiast over. Lekker stil, wast schoon. Veel programma-mogelijkheden en de 1500 t centrifuge levert voor een bovenlader goed droge was.

a.m.kersten 21-06-2010
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 48540

Redelijke machine, was is schoon, alleen op het juiste tijdstip wasverzachter toevoegen is onbetrouwbaar, bij de hoofdwas de ene keer wel bij de laatste spoelgang, de andere keer bij de voorlaatste en wordt dat er weer uitgespoeld. Dus harde handdoeken.
Monteur van AEG 2x geweest, controleert met zijn laptop:
alles in orde!
Maar dat is niet zo! Ik kan dat controleren omdat het een bovenlader is en wasverzachterbakje kan nazien.
Zou graag van andere kopers horen!

lanhp 08-11-2009
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 48540

Klein maar fijn machientje met mooie vormgeving. Inderdaad fluisterstil, maar bij het centrifugeren hoor je hem natuurlijk wel. De trommel is volgens de handleiding goed voor 6 kg katoen, terwijl hij gek genoeg maar driekwart van de inhoud heeft van onze oude Turnamat, waar maar 5 kg in zou kunnen. De bediening is handig, je werkt van links naar rechts de knoppen af, eerst het programma, dan het centrifugetoerental, dan eventuele opties (bijv. voorwas), eventueel startuitstel en tenslotte "go". Omdat deze machine aquastop heeft hebben we hem niet meer in een lekbak staan. Over degelijkheid valt nog niets te zeggen.

Fred 6178 28-12-2008
Geschreven voor: AEG LAVAMAT 48540

Na 15 maanden moet nu voor de 3e keer een monteur komen.
Tot twee keer toe lekkage bij water inlaat.
Nu doet hij helemaal niks meer.
AEG laat ons wel in de steek!