AEG LRegina

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LRegina op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Esther B 03-12-2011
Geschreven voor: AEG LRegina

we hebben 3 jaar geleden een AEG lavamat Regina gekocht. Nu is hij al stuk. Hij was heel stil nu niet meer. De trommellagers zijn stuk. Maak kosten zijn over de € 300,- er zou een nieuwe trommel in moeten. En helaas is de garantie verlopen Dus voor ons geen AEG meer.

Esmerelda 111 26-09-2011
Geschreven voor: AEG LRegina

De was komt er vuiler uit, dan dat hij erin gaat. Mij is geadviseerd om elke twee weken (!) een kookwas te draaien. Ik draai nooit een kookwas en ben dat ook nu niet van plan, want dan moet ik een lege machine laten draaien.

Monique7940 29-08-2011
Geschreven voor: AEG LRegina

De machine maakt bijzonder weinig geluid. Centrifugeert erg goed. Eco-programma is lang; ca. 2u50. Er zijn echter voor alle soorten was programma's, dus ook korte. De handleiding is uitstekend. Al met al een fijne machine die stilletjes zijn werk doet.

H.Bijsterbosch 26-08-2011
Geschreven voor: AEG LRegina

Goede en mooie wasmachine.
Wast geruisloos.
Alleen met 1600 toeren maakt hij wat lawaai.
Maar dat is ook heel snel
Prima wasmachine aanrader

peter-63 01-02-2009
Geschreven voor: AEG LRegina

wereldapparaat. Heb dan ook 10 jaar garantie gekregen op de motor. Was- en centrifugeresultaat zijn méér dan goed. Hij is stil, je hoort 'm echt wel klotsen, maar verder valt het alleszins mee, zelfs op 1600 toeren. Die 1600tpm is overigens erg prettig, omdat het drogen erg weinig energie kost (0.8-1kwh per 7kg met een warmtepomp droger). Qua mogelijkheden halen we beslist niet alles uit de kast. Gebruik is ongeveer 5 a 6 keer in de week. Heb afgelopen jaar twee keer het zeepbakje gereinigd, meeste zeep spoelt uitstekend mee.

We hebben één keer een probleem gehad toe we een sok tussen de deur hadden laten zitten. Dat had tot gevolg dat de waterblokkering aanging. Resetten had geen zin. Even wat gegoegeld en toen bleek dat de watersensor op het laagste punt vol stond. Achterplaat gedemonteerd, helemaal droog gemaakt (de sensor is een vlotter die in een verdieping van de bodemplaat ligt), en toen deed ie het weer.

Al met al vinden we het nog steeds een goede beslissing dat we deze hebben gekocht.

enide vis 27-10-2008
Geschreven voor: AEG LRegina

Begin april 2008 een AEG Lavamat Regina, met silent system plus, 7 kg en 1600 toeren gekocht. Kreeg steeds dunne grijze strepen in de witte was en dunne bruine strepen in de donkere was. Er is 6 maal een monteur gekomen. Ze hebben vanalles bedacht, geprobeerd en gedaan, maar het probleem bleef bestaan. Eén aanmatigende monteur van Electrolux (de anderen waren wel aardig) meende het probleem op te lossen door van mij te eisen dat ik iedere week de wasmachine zou laten draaien met een paar oude handdoeken, een fles azijn en op 95 graden. Nou dan ging het inderdaad een week goed, maar dat is toch belachelijk!Gelukkig dacht de winkel waar ik het apparaat gekocht heb er ook zo over. Vandaag hebben ze hem opgehaald en heb ik 200 euro bijgelegd voor een Miele. AEG Lavamat Regina? Ik ben blij dat ik er vanaf ben.

Ruud 27-12-2002
Geschreven voor: AEG LRegina

We zijn pas verhuisd en meteen maar een nieuwe wasmachine gekocht. De dealer
raadde deze aan, en inderdaad het is een TOP machine, super stil, makkelijk in
gebruik, en handig dat je 'm 's-nachts kan laten draaien. Handig dat er licht
in zit.

Keesjan 27-10-2002

in eerste instantie de 86740 update willen aanschaffen, maar onze dealer
adviseerde de Regina. Geen seconde spijt van gehad. Automaat is belachelijk
fluisterstil en zeer handig in bediening. Lampje boven deur-opening is ook erg
makkelijk. Top-machine.
Veel te kort in gebruik, maar gezien ervaringen met onze vorige AEG voor
duurzaamheid maar een 9 gegeven.