Siemens WM16E360NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16E360NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

ingrid2010 04-02-2010
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

Gebruik nu deze wasmachine enkele maanden en bevalt mij zeer goed. Was komt er schoon uit en bij gebruik van de anti-kreuk ook netjes. Tot nu toe voor mij de goede keus

naam.1969 16-05-2009
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

Erg stille machine. Handige draaiknop voor programma keuze met vermelding van tijdsduur en centrifuge toerental. Deur kan heel ver open waardoor makkelijk was in te laden is. Mooie grote stevige trommel. Er blijft géén restjes waspoeder achter in bakje. Was komt er erg schoon en bijna droog uit bij 1600 toeren. Zeer tevreden.

lnaam23 07-05-2009
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

super wasmachine is erg stil, makkelijk tebedienen was is bijna droog echt een aanrader.

RobDiW 04-05-2009
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

Na een tijdje zoeken bij deze wasmachine uitgekomen, mede door de positieve reacties op verschillende beoordelings sites. Ik kan me hier dan ook alleen maar bij aansluiten. Een prettige wasmachine, zonder al te veel poespas die zijn werk prima doet. Al met al dus een aanrader. De 1600toeren centrifuge zorgt ervoor dat de kleding er al redelijk droog uitkomt. Eenvoudig te bedienen.

JeanPierre 26-04-2009
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

Het toestel is heerlijk stil en door de grote trommelinhoud zijn er minder wasbeurten nodig.
Iets wat er voor mij niet bijhoort : het signaal wanneer een wasbeurt is beëindigd. Ik houd niet van zulke toestanden op electrische toestellen.

jusi 13-12-2008
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

Prettige wasmachine. Wast goed schoon, was komt ook behoorlijk droog uit de machine. Een hele verbetering tov mijn oude Siemens siwamat 6120, die er na bijna 9 jaar mee ophield.
Ik vraag me alleen af waarom Siemens er zo'n korte snoer bijlevert..

madelein 26-09-2008
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

Ik heb deze wasmachine bijna een jaar.
Een super goeie machine. In begin even wennen
w.b. de tiptoetsen, je hoeft ze maar even aan te raken.
Ik ben hier werkelijk reuze blij mee. Ik zou geen
andere wasmachine meer willen.

Mr cees 14-09-2008
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

Heb deze wasmachine nu een week in bezit, vervangen voor een 10 jaar oude bovenlader van Bosch.
Wasresultaat is echt ENORM goed. Verder is hij niet alleen erg stil,maar staat hij vooral ook erg stabiel.
Enige nadeel wat ik kan bedenken zijn de tip toetsen die snel reageren als je ze per ongeluk aan raakt.
Verder erg tevreden over dit apparaat.

Trudie2008 07-09-2008
Geschreven voor: Siemens WM16E360NL

6 weken geleden deze wasmachine gekocht enhij is perfekt! Had ik jaren eerder moeten doen. De machine is heeeel stil,moet goed luisteren of hij al klaar is. Gelukkig gaat er ook een belletje als dat zo is. Laatst ook s nachts laten draaien en ik ben ook door het centrifugeren heen geslapen- iets wat in het verleden wel anders was! De wasresultaten zijn prima en de was komt er bijna droog uit. Het scheelt me een derde aan droogtijd als ik het nu in de droger stop. Ben dus zeer tevreden over de wasmichine.