Zanussi ZWF 3125

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZWF 3125 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

edwin4fdevries 21-05-2012
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

Al na 1 jr een klein gebrek (knop wilde niet meer draaien) dat echter zonder problemen werd opgelost door de fabrikant (Electrolux). Binnen de drie jaar opnieuw een probleem (met de sluiting van de deur) en dat valt buiten de wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Volgens Europese richtlijnen voldoet een wasmachine niet aan redelijke verwachting als die binnen drie jaar moet worden gerepareerd. Electrolux (de fabrikant van Zanussi, Zanker, AEG en nog wat andere merken) doet een coulanceaanbod: reparatiekosten boven de 185 euro hoeft de klant niet te betalen. Maar de wasmachine heeft 265 euro gekost en voor ongeveer die prijs heb je nu ook weer een goedkope wasmachine. Overrompeld door zoveel coulance hebben we besloten toch maar een andere machine te kopen - van een ander merk dan door Electrolux wordt geproduceerd.

GT2008 29-09-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

Ik heb de machine nu een paar weken en hij doet wat ie moet doen. Het is een eenvoudige machine, simpel en klaar. Het geluid is behoorlijk, maar minder dan de oude Bauknecht (15jaar oud) die ik had. Het stampen op een houten zolder vloer(!) is gewoon en weer minder dan de oude. De balans in de machine lijkt me goed. Wij wassen ongeveer 4xperweek. Het instellen en dergelijke is overzichtelijk.

pauwelien 02-06-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

Weer eens een slecht apparaat.
Na in 15 jaar tijd 6 machines versleten te hebben ( gezin met 2 kinderen ) nu maar eens een zanussi.
erg duur was hij niet maar toch.
Na krap een jaar liggen de lagers er uit.
wij bellen en de monteur komt.
Zou er een sok tussen hebben gezeten ... wel raar dat die nergens meer te vinden was.
Goed al met al hebben ze het na veel zeuren toch gerepareerd.

Dus niet echt een machine waar je van op aan kan

robbie901 18-04-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

Wij zijn zeer tevreden over de product/prijs verhouding. Waar vind je een zuinige wasmachine voor 300 euro?

Voor ons waren 4 eisen belangrijk bij de aankoopkeuze:
1) balanssysteem om vibraties tijdens centrifugeren tegen te gaan.
2) zuinig met energie en water(energieklasse A+)
3) wasresultaat
4) waterstop

Deze Zanussi voldoet aan alle eisen. Overigens kan je het toerental wel degelijk instellen via de opties knop. Kreukvrij optie werkt overigens prima.

naamjetmarc2008 04-04-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

Ik heb deze Zanussi besteld omdat hij een goede review heeft en goedkoop is.
HEt is waar voor-je-geld, ik ben dik tevreden. Er zitten veel meer functies op dan ik dacht. Wolwas- mogelijk, Eco -mogelijk, Korte Was- mogelijk.
De gemiddelde duur van 60 min tot 90 min vindt ik ook prima kosten besparend. Helaas geen rest tijd indicatie, maar voor dit bedrag kun je niet alles hebben.
Vriendelijk groet, Jessica uit Den Haag

aomv 24-01-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

had iets meer van de zanussi verwacht, was natter als oude 12oo toeren whirlpoolautomaat, maakt nog aardig wat herrie met af en toe klappers en trillers.staat echt waterpas, was goed schoon, maar als je net iets te laat eruit haalt om op te hangen iets muffige geur. geen apart klepje voor vloeibaar wasmiddel. jeans keuzeknop ideaal en kort programma, super over nagedacht met fuzzy logic. handig voor halve trommel.

anna14 13-01-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

Heb deze wasmachine nu 2 weken in bezit, en ben er erg tevreden over.
Uitgebreid programma, grote trommel en behoorlijk stil.
En dat voor een heel klein prijsje.
Aanrader dus!

marta 22-11-2009
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

De wasmachine heb ik nu enkele maanden in mijn bezig en ik ben heel tevreden. Het is een goedkope wasmachine met veel mogelijkheden. Ook maakt de machine weinig geluid tijdens het draaien. De wasmachine staat naast mijn slaapkamer, maar als ik 's nachts een was draai heb ik nauwelijks geluidoverlast. Over de duurzaamheid kan ik niet veel zeggen, want ik heb de wasmachine pas enkele maanden in bezit. Tot nu toe in ieder geval geen problemen mee gehad.

saartje1 27-09-2009
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

Onlangs deze machine aangeschaft en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad.
Hij vervangt m'n oude Miele die in mijn nieuwe huis nogal ernstig stond te trillen bij 't centrifugeren en die ook niet meer echt schoon waste!
Dit apparaat is beslist niet muisstil, maar hij doet z'n werk prima en dat voor net nog geen €300,- thuis afgeleverd en geplaatst.
Ik ben er erg tevreden over!

Vervaeke 22-03-2009
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

Ik had al een (30 jaar) oude Zanussi van mijn oma geërfd, die stuk ging doordat ik de deur te hard dicht deed (plastic haakje brak af). Hij had dus nog langer meegekund!

Op Kieskeurig gezocht naar alternatieven voor vervanging. Zanussi kreeg veel positieve beoordelingen en het feit dat mijn oude machine het 30 jaar vol heeft gehouden deed me weer kiezen voor Zanussi.

Vaak plaatsten mensen alleen reviiews wanneer er een slechte ervaring is, dus hier een positieve van mij: Prima apparaat!

gbastiaan 04-01-2009
Geschreven voor: Zanussi ZWF 3125

De wasmachine is qua uitstraling een mooie machine.
De Deuropening is zeker groot genoeg.
Is heel makkelijk aan te sluiten na de aankoop.
In het begin denk je als je de menu-knop ziet dat het nooit goedkomt, maar dat is helemaal niet waar.
Hij is heel makkelijk te bedienen en het menu is eigenlijk super makkelijk.
De was komt er perfect schoon uit.
En de extra bedieningsopties zoals extra spoelen zijn heel handig.

de reden dat ik voor deze machine gekozen heb zijn:
prijs
energie verbruik, A+