Miele W 604

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele W 604 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Heunen A. 15-08-2012
Geschreven voor: Miele W 604

Vorige miele bovenlader w790 end of live 20 (20 jaar), deze machine aangeschaft. Zonder toeters en bellen. Zeer verwonderd over de vooruitgang in techniek. O.a. in besturing en geluidsreductie. Zeer eenvoudige machine en het inweekprogramma is een welkome aanvulling! I.p.v. voorwas deze optie bespaart water en waspoeder. Blijft hetzelfde water en poeder gebruiken. Kortom een aanrader.

Annie49 27-06-2012
Geschreven voor: Miele W 604

De wasmachine van Miele is goed, maar hij moet niet stuk gaan, want dan kun je hem 4 weken niet gebruiken. Vanwege zeer matige, trage service van Miele heeft het vervangen van onderdelen al met al 4 weken gekost. En dat terwijl je een wasmachine eigenlijk niet langer dan 1 week kan missen (en dat is al lastig). Kortom: een geweldige wasmachine, maar ik ben zeer teleurgesteld in de service van Miele. Mijn volgende wasmachine wordt zeker geen Miele!

JannetteB 29-08-2012

Ik hier hetzelfde. Mijn wasmachine is al 2 weken stuk, ook een bovenlader, zelfde type. Er is al 3 keer naar gekeken, 2 keer door een monteur van een Miele vakzaak waar ik mijn machine ook heb gekocht. Die heeft uiteindelijk het hele apparaat meegenomen en er zou een monteur van Miele naar komen kijken bij zijn zaak. Dat is gisteren gebeurd en komt volgende week weer kijken of de raparatie dan lukt. Dan ben ik hem al 3 weken kwijt. Schandalig deze service! Ik heb een huishouden van 5 personen, waaronder 2 topsportende kids met veel sportwas dus. Ik ben al verschillende keren met vuilniszakken vol naar een wasserette gereden in Rotterdam en moet nu blijkbaar nog een aantal keer.
Wat een service! De reaktie op uw bericht van Miele is ook raar, want de service is nu dus nog steeds zo. En vorig jaar augustus niet anders. Toen zat ik met een kapotte vaatwasser van Miele, heeft uiteindelijk 2 maanden geduurd voor het probleem was opgelost. Iedere keer als de monteur de straat uitreed kreeg ik weer kortsluiting en stopte het apparaat. Toen moest ik ook iedere keer weer andere half tot weken 2 weken wachten voor er weer iemand langs kwam. Uiteindelijk is het probleem pas na 6 keer een monteur verholpen. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in Miele. Wat een waaardeloze service. En mijn wasmachinemis nog maar anderhalf jaar oud , wie geeft mij de garantie dat ik er nog jaren mee doe nu het hele ding al 3 keer is nagekeken, vervoerd en uit elkaar gehaald is?

Officiele reactie van Miele 29-06-2012

Wij kunnen ons voorstellen dat u ontevreden bent over onze wachttijd. Dit is ook niet wat u normaliter van Miele mag verwachten.
Wij kampen helaas met een overgang naar een nieuw systeem. Hoewel wij alles in het werk stellen onze dienstverlening weer naar het Miele-niveau te brengen, is dit tot op heden nog niet op alle vlakken gelukt. Wij zouden graag in contact met u willen komen. Wilt u uw gegevens doorsturen naar webcare@miele.nl, dan nemen wij contact met u op.

Miele Nederland Webcare