Zanussi ZWG 5165

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZWG 5165 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

cornelis 1953 04-03-2013
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

hiervoor een AEG lavamat 18 jaar zonder problemen nu een zanussi ZWG5165 bleef hangen in de spoelstop dit al na twee en een half jaar met een monteur gesproken die op een parkeerpaats stond deze vertelde mij dat het een probleem met de pomp was ik heb toen een nieuwe pomp opgehaald en deze geplaatst het probleem was opgelost kosten via zanussi 160 euro kosten zelf 35 euro,kort daarna ging ook de droger van zanussi stuk dit bleek een print te zijn kosten 180 euro mijn volgende aankoop is geen zanussi meer

starlena 11-08-2012
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

Na 2 jaar zeuren over gaten in kleding heb ik een nieuw probleem: een rioollucht die niet te harden is.Heb in 2 jaar tijd 4 keer een nieuw manchet gekregen. Ben zeer ontevreden met deze wasmachine. Kleding die er verbrand uit komt of kleine gaatjes .Zanussi doet het er goedkoop mee af dat het door mijn waspoeder zou komen of dat ik niet op hoge teperatuur was maar ivm stofmijt was ik op 60 graden.

wasslaafje 10-08-2012
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

Hoewel ik in bezit ben van het zusje; de ZWG 5164 wil ik toch graag reageren. Na twee en een half jaar is mijn machine stuk. centrifugeren werd minder en na het wassen van een plaid vertoonde deze de 'gaten ophalen' waar al eerder over gesproken is. Maar nu brand er zelfs geen lampje meer. Monteur erbij gehaald en deze heeft een nieuwe printplaat besteld. Zal ook gelijk vragen of hij de ribben kan bijstellen of vervangen. De volgende machine heb ik liever met een tijdsaanduiding en een knop die gewoon op het programma kan blijven staan. Er zit immers een aan-uitknop op. groetjes

bert_nl 09-09-2011
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

April 2008 gekocht en augustus 2011 dus na 3 jaar kapot. Iedere was is er kleding met grote gaten alsof het ergens tussen zit. Geen zin in een monteur dus 2 wasribben bij Zanussi besteld voor 17 euro. Helaas geen montageinstructie van Zanussi kunnen krijgen.
Na montage is de machine weer prima.

bert_nl 03-09-2011

april 2008 gekocht augustus 2011 dus na 3 jaar versleten
maakt lawaai en iedere was is er kleding met grote gaten alsof het ergens tussen zit.

Akkerhuis 03-05-2012

In 2009 gekocht en nu na drie jaar kapot. Bij het centrifugeren begon de machine herrie te maken (bij het afremmen na centrifugeren) en nu doet de machine niets meer. Hopelijk te repareren...

FreakieXXL 21-10-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

Doet wat het gewoon moet doen met eenvoud in programma's enz. Niet te luidruchtig ook ,gewoon prima machientje.

Johan_S 27-02-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

Onze derde Zanussi wasmachine in 30 jaar. Zegt voldoende over de kwaliteit. Prima wasmachine. Je wasgoed merkt echt niet dat het niet in een machine zit die 4x zo duur is. En de machine ziet er nog goed uit ook. Eenvoudige bediening, en uitstel van starten is prima!

Theologos43 26-02-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

Na 9 jaar gaf onze oude Bosch wasmachine na ca.1000 wasbeurten definitief de geest.
9 jaar lijkt heel wat, maar 1000 wasbeurten is héél weinig en teleurstellend dus besloten we deze keer voor een ander merk te kiezen.
Omdat onze oudste dochter een paar jaar geleden ook een Zanussi wasmachine had aangeschaft, die buitengewoon stil zijn werk doet - zelfs bij het centrifugeren - wat ons zeer aansprak, besloten wij deze keer te kiezen voor een Zanussi ZWG 5165 1600 toeren wasmachine.
Een ander type dan van onze dochter, maar wèl in dezelfde prijsklasse.
De resultaten vallen tegen.
De machine wast goed, maar maakt veel lawaai en giert fors bij het centrifugeren.
Machine staat stevig en waterpas op een betonnen vloer, dus daar kan het niet aan liggen.
Deze machine centrifugeert met 1600 toeren/min. maar de was komt er NIET droger uit dan bij de 1400 toeren centrifuge van de oude machine, hetgeen eigenlijk wel zou moeten, n.l. een iets grotere trommel van 6 kg. t.o.v. 5 kg en 200 toeren meer, maar geen drogere was.
Dit alles maakt dat we niet super tevreden zijn, maar enigzins teleurgesteld.

Mona01 30-01-2010
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

Ik heb deze machine nu twee maanden in gebruik en ben zeer tevreden. Hij is dan niet bepaald fluisterstil, maar het wasresultaat is uitstekend en hij is bijzonder gebruiksvriendelijk. Ook de keuze van de wasprogramma's is uitstekend. Al met al een goede aanschaf.

bibbi 11-05-2009
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

Prima wasmachine!Voor mij een hele verbetering na de marijnen die 22 jaar zijn best heeft gedaan.
Nu hoef ik de was niet meer na te centrifugeren.En dat is erg handig.Ik moet de machine nog wel goed leren kennen hoor maar dat gaat vast lukken:-))

Marion 60 02-05-2008
Geschreven voor: Zanussi ZWG 5165

Zanussi ZWG 5165 Nu 7 maal mee gewassen en ik vind hem perfekt voor de aanschafprijs. Veel wasmogelijkheden, schuin display makelijk voor mij als oudere dame goed af te lezen.1600 toeren 2008 model.wasgoed is schoon en vrij droog uit de trommel met schuin aflopend glas in de deur.waardoor het wasgoed niet aan de trommel kleeft na centrifugeren.(dacht ik).
wel de programma keuze knop na het einde wasprogramma op nul zetten dan is de machine volledig uitgeschakeld. Knop kan zowel naar links als rechts teruggezet worden.machine is in gebruik makkelijk voor het te kiezen programma.even de Nederlandse gebruiksaanwijzing door lezen.wasmiddelen bakje is geheel schoon na wasbeurt.
Zanussi ZWG 5165 vind ik naar prijsverhouding en alleenstaande (geen groot gezin) perfekt.