LG WD-12480TP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG WD-12480TP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Stijn 25-10-2021

Degelijk!

Geschreven voor: LG WD-12480TP

Is nu pas stuk na 13 jaar trouwe dienst, enkel eens de koolborstels vervangen geweest. Nu is de dichtingsrubber stuk, kan vervangen worden. Maar is toch eens aan vervanging toe, begint wat raar lawaai te maken...

Pluspunten

• duurzaam
  • betaalbaar

Minpunten

• geen

heiden 14-02-2009
Geschreven voor: LG WD-12480TP

Sinds 17 Januari 2009 in het bezit van de LG 12480. Design vindt ik persoonlijk erg mooi. Was gaat ook goed, totdat de machine oet gaan centrigugeren. In het begin was her redelijk, na echter 3 weken begon hij te stuiteren!!
Heb van alles geprobeerd, maar niets mocht baten. Enkele andere reviews bevestigen dit!! De monteur gaf aan dat de machine tordeerde bij centrifugeren en dat dat waarschijnlijk met een nieuwe niet op te lossen is en gaf aan beter voor een andere te gaan. Ik ben van mening dat in mijn geval goedkoop duurkoop is. Volgende week wordt er weer een vertrouwde Bosch geplaatst die mij hiervoor 10 jaar lang probleemloos schoon was heeft bezorgd.