Whirlpool Sport1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool Sport1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

erwin076 08-04-2010
Geschreven voor: Whirlpool Sport1400

Leukweg een mooie machine voor zijn prijs. Heb hem nu 1 dag in huis gelijk alles op gezocht wat er maar te wassen valt. Hij doet zijn werk goed en na behoren. Hopelijk gaat die 5 jaar of langer mee. Vind een beetje veel herrie maken tegenover de oude Machine die ik had. Maar die was 7 jaar geleden ook een stuk duurder. daar kun je bijna 2 van deze van kopen. Helaas waren daar de lagers van stuk. Bij het rond zien en prijs informatie gedaan te hebben kwamen we er achter dat deze Machine maar 100 euro meer kosten dan de lagers te vervangen van de oude..Dus nu eens proberen met een goedkope wat die er van terecht gaat brengen. Als de was maar schoon is. Dat is wel het geval en wat me opvalt is dat die heel anders gecentrifugeerd dan de oude. Hij gaat heen en weer terwijl bij die oude kwam het er dikwijls als een groten prop uit. Als die langer mee gaat dan de vorige ben ik heel tevreden.