ASKO W6963L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO W6963L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Kaaatje 24-11-2009
Geschreven voor: ASKO W6963L

Deze machine claimt 7 kilo belading. Maar met één tweepersoons molton heeft 'ie al problemen, die komt kletsnat = ongecentrifugeerd uit de machine.
Dit probleem ontstaat ook bij een 3/4 trommel met bontgoed (geen broeken). Terwijl de AEG, die een belading had van 6 kilo, dit moeiteloos deed.
Jammer dat, als je dan opnieuw moet centrifugeren, geen mogelijkheid is voor 'kort centrifugeren'.

Ik vind 2000 toeren niet noemenswaardig veel droger dan 1600 toeren, dus dit is een overbodige optie.

De machine wast wel goed schoon, maar dat is te verwachten van iedere nieuwe machine. Ik denk persoonlijk dat wasmachines minder goed gaan wassen doordat wasmiddel aankoekt als je teveel gebruikt. Echt: 60 ml is voldoende.

Remco1972 30-03-2009
Geschreven voor: ASKO W6963L

Wij hebben deze wasmachine nu ruim een jaar. Wij zijn echt om, voor ons geen Miele meer! Dit is wassen met een hoofdletter W.
Voordelen:
-Super stil
-Veel programma's
-gebruikersgemak
-5 jaar kostenloos garantie (aan huis)De service van ASKO is absoluut geweldig. Wij hebben na 1 jaar een roestplekje op de machine gehad, naar zeggen van ASKO zou dit door een lekkende zeepbak zijn. (kon weleens voorkomen) Ze hebben vandaag de hele ombouw vernieuwd! zonder problemen.

Nadelen:
-Enige nadeel is dat zelfs mannen de was kunnen doen, dus mannen weet wel wat je voor je vrouw in huis haalt, voor je het weet sta je er zelf achter. Je hebt in iedergeval altijd schone overhemden.

Frederick 14-03-2009

na reeds 6 maanden gebruik,

erg blij met de machine, super stil zelfs bij volledige snelheid centrifugeren.