Samsung WF8604AFV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF8604AFV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Sven575 14-02-2012
Geschreven voor: Samsung WF8604AFV

We kregen de wasmachine ontzettend snel binnen. Dat was ook wel nodig, want de oude wasmachine was kapot. Deze werd ook weg gehaald door de leverancier. Dus een super service.

De wasmachine ziet er high-tech uit en is bijna een lust voor het oog. De wasmachine is duidelijk en simpel te bedienen en wast schoon zoals het hoort.

Wat de levensduur wordt weet ik nog niet. Maar het is een goede prijs/kwaliteits verhouding tot op heden. Daarbij komt dat de wasmachine ook nog is heel energie zuinig is.
En hier hoef ik nog niet eens mijn deur voor uit.

d.dalen 26-01-2011
Geschreven voor: Samsung WF8604AFV

Ik had voorheen een Zanussi 10jaar.geen enkel probleem gehad was resultaat en mogelijkheden redelijk
Gebruiksgemak niet te vergelijken met de Samsung.Deze machine gekocht om zijn prestatie,s.Mijn dochter heb n.l de zelfde machine 1 jaar tot volle tevredenheid.
Van elk programma zijn temp,aantal spoelgangen en centifugesnelheid.

O.L. Noppe 17-11-2010
Geschreven voor: Samsung WF8604AFV

Onze oude AEG had een lek rubber reparatiekosten 200 euro.
Deze machine kost inclusief thuis bezorgen 342 euro.
Vandaar dat de keus snel gemaakt was, ook omdat de AEG al 10 jaar was.
Deze Samsung is nog stiller als onze oude AEG.
De was komt behoorlijk droog uit de machine, kortom tot nu zijn wij zeer tevreden.

lizzy84 15-11-2010
Geschreven voor: Samsung WF8604AFV

Ik heb een paar maanden geleden, na erg veel vergelijken, de Samsung WF 8604 AFV gekocht bij It's.
Ik heb met name gelet op prijs/kwaliteit, energiezuinig A+, resttijd indicator in display.
Daarnaast schijnt deze machine minder geluid te maken dan een whirlpool of AEG in dezelfde prijsklasse.
De was komt er erg schoon uit en ook redelijk droog, erg fijn aangezien ik geen droger heb.
De wasmachine staat in een kelder, dus qua geluid kan ik er niet veel over zeggen.. Maar volgens mij is hij inderdaad vrij stil.
Je kan uit veel verschillende programma's kiezen, waaronder ook een kort programma wat fijn is als je niet zoveel tijd hebt.
Een fijne optie is ook dat je de eindtijd uit kan stellen. De machine is makkelijk in gebruik.

Kortom.. ik ben tot op heden erg blij met mijn aankoop en kan andere consumenten in hun zoektocht deze machine aanraden!

piscm 23-10-2010
Geschreven voor: Samsung WF8604AFV

Wij hebben hem pas een paar dagen maar zeer gemakkelijk in gebruik maak ook niet al te veel herrie
wij hopen dat hij lang mee gaat maar hebben er een goed gevoel bij

ps 6 kg en een grote duur opening is ook perfect

peter en ilona

Astrid61 16-10-2010
Geschreven voor: Samsung WF8604AFV

2 Weken geleden heeft mijn oude Miele het begeven. Omdat we binnen heel korte tijd veel uitgaven hadden, wilde ik gewoon een goedkope wasmachine. Het is uiteindelijk deze Samsung geworden. Ik ben heel tevreden. Heel gebruiksvriendelijk, je kunt volledig automatische programma's gebruiken of alles zelf instellen. Was komt minstens zo droog uit deze machine als uit mijn Miele (ook 1400 tpm). Hij maakt weinig lawaai en draait als een zonnetje. Machine staat in de garage op een betonnen vloer. Dat scheelt waarschijnlijk wel. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk niets zeggen.

Willy373 29-12-2009
Geschreven voor: Samsung WF8604AFV

Onlangs leverde de plaatselijke electroschop de Samsung 8614 FPA. Na een eerste spoeling, zoals voorgeschreven in de bijgeleverde handleiding, leverde hij een prima eerste wasbeurt af. Bij de 2de liep het echter fout, de machine wou geen water meer nemen.
Na contact met de verkoper, leverde hij dezelfde dag een nieuwe machine. Prima service (er kan altijd iets fout lopen, als het dan maar snel opgelost is).
Nu merkte ik dat mijn wasgoed er blijkbaar niet zo droog uitkwam. Mijn eerdere machine, een Miele 429 (ongeveer 35k oud en 800 toeren zwiersnelheid) leverde drogere was af). Volgende test gedaan : een badjas laten spoelen en centrifugeren op 1400 toeren, en daarna in een oud droogzwierdertje gestoken. Resultaat er kwam bijna een halve liter water nog uit mijn zwierdertje.
Terug contact opgenomen met mijn verkoper. Hij heeft dit doorgegeven aan Samsung en zij gaan mij terug contacteren om een technieker langs te sturen)

Wordt vervolgd :....