Zanussi ZWG 3143

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZWG 3143 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kleinewasjes grote wasjes 02-05-2009
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Wat een ...... Ik heb hem nu 3 1/2 jaar en stuk, het water loopt er aan de onderkant net zo hard uit als aan de bovenkant. Je kan er moeilijk bij als je even aan de onderkant wil kijken waar het water nou toch vandaan komt, alle slangen zijn nog in orde. Dus toch maar een nieuwe. Zonde dat hij msar zo n korte tijd meegaat. PS: de waskwaliteit is drama en de programma`s duren lang.

Queen de vries 07-06-2008
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

wasmachine nu ruim een kwartaal in bezit en wat een flutding. misschien was ik dan verwent met mijn vorige AEG maar ik ben echt ontevreden over het was resultaat. Hij wast helemaal niet schoon, terwijl de programma's heel erg lang duren + dat hij een enorme herrie maakt. Ik ben hard aan het sparen voor een andere machine want hier wil ik niet verder mee . Heel onhandig voor gezinnen met jonge kinderen en dus vieze kleding.

Martijn14 05-05-2008
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Machine staat te stampen als hij aan het centrifugeren is.
Dit heeft hij vanaf het begin gedaan. Hij staat goed waterpas. Dan maakt hij echt een hoop lawaai. De vorige machine van Zanussi had dit ook. Volgende keer word het vast geen Zanussi meer.

yvonne.b 06-01-2008
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

in principe wast deze machine goed, maar........... programma's duren erg lang (ten opzichte van oude machine) vooral het opspoelen! jammer dat je niet kan zien hoelang een programma nog duurt.

Marjo5 24-11-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Ik wilde graag de mogelijkheid om het programma korter te laten draaien en heb daarom voor de Zanussi 3143 gekozen i.p.v. de 1410.
Prima wasresultaat! Ook bij het kortere programma. De was is echt stukken schoner. Toch wel erg belangrijk voor een wasmachine....
Hiervoor had ik een Bosch die veel duurder was maar minder schoon waste.
Is inderdaad vrij gehorig bij het hoogste toerental maar dat is voor mij geen probleem.

frederica 10-09-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

prachtige machine , niet duur en toch goed , jammer dat er geen uitgestelde start opzit , maar verder perfect , gekocht samen met 6kg droger . scheelt geld en tijd . machine moet wel goed op 4 poten staan . dit om onbelasns te voorkomen , een maal defect geweest
zanussi was er binnen 24 uur en bleek flippo onder de trommel te zijn geraakt waardoor kunststof meenemers afbraken , snel gerepareerd en de machine is verder perfect.

melanie85 24-07-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Ik heb de Zanussi nu een paar weken en hij bevalt tot nu toe prima. Hij is alleen iets minder stil dan ik had verwacht. Staat bij mij op een tegelvloer in de berging naast de keuken maar evengoed met de deur dicht hoor je hem aardig goed (als hij aan het centrifugeren is). Heb hem op schokdempers staan maar heb het idee dat het juist meer lawaai maakt, misschien kan ik ze er maar beter weer onderuit halen. Heb een keer ergens gelezen dat je juist je wasmachine beter niet op schokdempers kan zetten. Maar verder bevalt hij goed hoor, vind het vooral handig dat er ook nog een extra kort programma op zit. Alleen de deur is even wennen mijn vorige wasmachine kon 180 gr open, deze niet maar ja je kan niet alles hebben!

Groetjes

Margreet H. 22-07-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Wij hebben de Zanussi zwg 3143 nu 2 maanden, met deze machine zijn we zeer tevreden.
Wast zeer schoon. Erg stil. Hij doet niet onder voor een Miele.Maar Zanussi is wel 3x goedkoper. Jammer dat de witgoed handelaren zich wat negatief uitlaten over deze machine, waarschijnlijk verdienen ze er te weinig aan.
We hebben vele apparaten van Zanussi, en nooit geen problemen.
Dus de zwg 3143 is een goede keus.

Gr.Margreet

Mr. Bosman 17-07-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Een prima ding met precies genoeg mogelijkheden. Van de mogelijkheden is vooral de korte was mijn favoriet. Het scheelt tijd spaart het milieu en het resultaat bij een normale was is goed. Het geluid is acceptabel. De was komt er vrij droog uit, Mijn vorige wasmachine maakte 200 toeren meer maar het resultaat is vergelijkbaar. Kortom, een prima prijs kwaliteit verhouding.

M. de Boer 20-05-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Prima wasmachine. Maakt zeer beperkt lawaai (goed te doen) en door het trapsgewijs in te stellen aantal toeren kan je dat desgewenst ook nog beperken. Hiervoor ook een Zanussi gehad en het is het feest der herkenning. Prima kwaliteit, no nosense en goede prijs.

De uitgestelde start (ook trapsgewijs in 2, 4, 8 en 12 uur) is fantastisch. Thuis van het werk haal je een frisse was uit de trommel. Erg prettig.

petra1972 15-05-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Heb nu 4 maanden de Zanussi Zwg 3143 in me bezit, ik ben wel tevreden maar met dat herrie betreft kan ik je vertellen zet hem niet op 1200 toeren maar op 900 of 700 dat scheelt zeer veel herrie met centrifugeren. Ik vindt het een nadeel dat je niet kunt zien hoelang her programma nog moet verder zeer tevreden

sebas1979 23-03-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Deze wasmachine nu een paar maanden in bezit. Voldoet aan de verwachtingen. 1 x had ik een kussen gewassen met andere was erbij. Toen was alles nog zeiknat. Maar wat bleek: door het balanssysteem konhij niet hard centrifugeren omdat de verdeling van de was niet goed was. Eigenlijk heel slim dus. Daarna apart gecentrifugeerd en toen geen problemen meer. Minpunt: op een bepaald toerental lijkt hij te trillen in zijn eigen resonantie, hierdoor heel veel herrie. Maar dit zou ook door de vloer kunnen komen. Ik hoop dat als hij binnenkort op een stevigere vloer staat, dit probleem verholpen is. Pluspunt: er kunnen wat grotere dingen in (ik noem een dekbed)

Sonny 04-03-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Eenvoudige bediening, zeer stil (t.o.v. vorige Bosch bovenlader machine). Het is wel belangrijk om de machine waterpas te zetten m.b.v. verstelbare pootjes.
Handdoeken kunnen 20 minuten korter in de droger t.o.v. vorige machine.
Zeer tevreden.

jurrien 31-01-2007
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Wij hebben nu de derde wasmachine in 13 jaar en twijfelden over een miele, maar toch voor de 3143 van zanussi gekozen. Waarom: omdat je drie 3143 voor de prijs van een miele kan kopen. Bij ons bonkte de wasmachine ook in het begin maar opgelost door onder het cetrifugeren de pootje iets te verstellen en klaar is kees. Niet te hog optillen nadres gaat hij nog harder bonken. Mooi om een kort en een extra kort programma te hebben. Klok loopt soepel en gaat niet zoals de oude met palletje die je ergens over heen moet draaien. Duurzaamheid kan ik nu natuurlijk niets over zeggen maar dat zal ik over een tijdje doen.

Rob 01 24-12-2006
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Een prima wasmachine. Is vrij stil. Wast goed schoon.
Klein nadeel tov onze oude machine is dat de machine vrij lang bezig is en dat
je niet kan zien hoever hij in zijn programma is.

Bas1980Ola 05-10-2006

Heb deze machine nu 1 dag in mijn bezit. Mijn 1e wasmachine.... ;-) En ik moet
zeggen ben er erg tevreden over. Simpel in te stellen met al die programma's.
Ga er nog veel plezier aan beleven denk ik.

Yann 19-08-2006
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Vlak voor de vakantie bezweek onze wasmachine. Deze Zanussi gekocht en hij
(zij?) heeft de grote vakantiewas uitstekend verwerkt!Alles heel schoon.
ECO-porogramma heel goed. De machine is stil, ook bij het centrifugeren. En
(ook heel belangrijk:) erg zuinig. Een aanrader!

h.rutjes 31-07-2006
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

nu alweer twee maanden in bezit en nog zeer tevreden mijn witte was word weer
helemaal helder en deze was ik op het eco programma helemaal top.
deze machine had ik eerder moeten hebben scheelde mij oordopjes en frustratie
omdat die andere niet goed waste en veel lawaai maakte,
nu was ik vaak sávonds omdat ik dan goedkope stroom heb dat hoefde ik eerder
niet te doen vanwege het lawaai
gr t. rutjes

petcis 23-07-2006
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Is gemakkelijk in gebruik. Ben zeer tevreden.
Wast schoner en stiller dan m'n vorige wasmachine, dat was een Bauknecht.

joppel 23-08-2005
Geschreven voor: Zanussi ZWG 3143

Robuuste machine dit type is niet overal verkrijgbaar.
Goed geinstalleerd, zeer rustig gedrag ten opzichte van onze vorige machine 11
jaar vooruit in techniek.
Geen storende geluiden vanuit de kelder, perfect,
Wasresultaat heel goed, wel even wennen aan zuinigheid daarom duurt een
programma nu langer maar met minder water ????