LG DD147MWN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DD147MWN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Janssenss 16-08-2011
Geschreven voor: LG DD147MWN

ruim 3 maanden geleden deze machine gekocht, hiervoor een miele gehad. Wij zijn er HELEMAAL tevreden over! heel erg stil, fijne programma's, 10 jaar garantie op de heel erg stille motor, dus al met al voor een lage prijs een super machine.

LM46 03-03-2011
Geschreven voor: LG DD147MWN

Sinds januari 2009 in bezit van deze machine. Lieten ons in de (expert)winkel overtuigen van de kwaliteit en de fraaie direct-drive techniek van dit apparaat. Werd niet over gezinsgrote -2pers.- gesproken en (helaas!) niet over de plaatsing. Bij ons op de houten keukenvloer. Dus door relatief weinig wasgoed grote onbalans en mateloos getril op de houten vloer. Pootjes en dikke houten plaat eronder. Monteur bijgeweest. Niets helpt, gevolg: met veel lawaai maximaal kunnen centrifugeren op 800 (ipv 1400) toeren. Dus eigenlijk een miskoop.

Jan Peper 15-11-2009
Geschreven voor: LG DD147MWN

Anderhalf jaar in gebruik. In 1 woord een goede machine met een 1400 toeren centrifuge. Hij is zoals de andere al aangeven vrij stil en de was komt er goed droog uit. Had hiervoor een Miele (er is geen betere?) deze heeft het 11 jaar vol gehouden na zeer intensief gebruikt te hebben. Volgens 2 monteurs is deze machine in elkaar gestort, doordat we eigenlijk op een te lage temperatuur wassen! Wat natuurlijk goed is voor het milieu, maar tenslotte niet voor je portemonee. Tip 1 á 2 keer per maand een lege machine met een beetje bleekmiddel op 95 graden wassen. Dan blijft hij schoon en krijg je geen emulsie afzetting, wat wel eens wil afgeven aan je schone wasgoed (dit had ik met de Miele). En wat het belangrijkste is dat de machine hierdoor langer mee gaat. Succes Jan

Bakker1972 27-09-2009
Geschreven voor: LG DD147MWN

Heb dit apparaat nu ruim een half jaar in bezit en ben er erg over te spreken.
Simpel te bedienen, goed was en droogresultaat.

Moest even wennen aan de voorprogrammering, de wastijd zit er namelijk bij in.
Dus als je over 10 uur de machine aan wil zetten gaat hij anderhalf uur (Het wasprogramma meegerekend) eerder al beginnen met wassen.

Dat voorprogrammeren kan ook prima snachts want hij is fluisterstil, centrifugeren hoor je niet en het watertappen is ook geluidloos.
Ben dus erg tevreden.

ollekke 18-08-2009
Geschreven voor: LG DD147MWN

Prima apparaat. Nu bijna een half jaar in bezit en erg tevreden. Wast goed schoon en is makkelijk in te stellen. Daarnaast heel stil als hij aan staat. In het begin moest ik echt gaan kijken of hij daadwerkelijk bezig was.

Wat ik echter wel vreemd vind is dat er in de omschrijving die op Kieskeurig staat, aangegeven wordt dat dit apparaat een toerental centrifuge heeft van maximaal 1000 terwijl die van mij toch echt wel tot 1400 gaat en de was echt goed droog uit de wasmachine komt. Misschien een foutje van Kieskeurig? Daarnaast vind ik het erg prettig dat het apparaat aangeeft wat er aan mankeert als hij niet draaien kan, bijvoorbeeld als ik de deur niet goed heb dichtgedaan. Helemaal top is dat er een kinderslot op zit waardoor kleine peutervingertjes er ook fijn aan kan zitten zonder dat het wasprogramma zich wijzigt.

Al met al ik hoop dat ik er nog lang plezier van mag hebben omdat ik er meer dan tevreden over ben.