AEG L64640

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L64640 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

DansaN 03-02-2012
Geschreven voor: AEG L64640

2 jaar en 4 maanden geleden deze wasmachine gekocht.
In het begin zeer tevreden, hoewel de machine veel lawaai maakte.

Ondanks dat de machine waterpas stond, ging deze wandelen.
Hierover een reclamatie gedaan via de AEG website, maar geen reactie gekregen.
Zelf rubberen wasmachinepoten gehaald om de herrie wat te dempen.
Aangezien de wasmachine bleef werken het wandelen maar voor lief genomen en geen aandacht meer geschonken aan het uitblijven van een reactie op mijn reclamatie bij AEG.

Na 2 jaar en 4 maanden zijn nu de lagers van de trommel kapot.
Aangezien dit betekent dat voor herstel de hele trommel eruit moet, is dit een dure reparatie.
Had ik nu maar meeer achter mijn eerdere reclamatie aangezeten, want nu is de garantietermijn verstreken em geeft de AEG klantenservice geen gehoor.

Duurzaamheid dus een dikke onvoldoende evenals de klantenservice; zo lang het apparaat werkte was ik tevreden over het wasresultaat en de mogelijkheden.

Voor mij is inmiddels wel duidelijk waarom men de slogan "AEG laat je niet in de steek" heeft laten varen...

DRN1936 06-09-2011

Wast goed schoon.
Niet alle mogelijkheden worden gebruikt.
Makkelijk in gebruik.
Vormgeving. Ja, wat verwacht je van een wasmachine?
Duurzaamheid. Onze ervaring(50 jaar) met een AEG machine is goed, deze zal onze tijd wel uitdienen.
Maakt bij het centrifugeren lawaai. Is ook afhankelijk hoe en welke was er inzit.

PBR2011 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L64640

Prima wasmachine en vooral heel stil!
Machine gebruikt daarbij ook nog eens weinig water en is
ook energie zuinig.
Kortom prima machine voor een prima prijs!

theverly 20-06-2011
Geschreven voor: AEG L64640

het klopt de wasmachine maakt veel herrie met het centrifugeren.
De was is goed schoon.
Maar na 2 jaar en 8 maanden ging de motor stuk (kortsluiting ???)is geen vocht bij gekomen.
Nadat de motor was vervangen was de herrie van het centrifugeren ook opgelost.Het is misschien het type motor die dat veroorzaakt?.

4239 17-06-2011

---------- update review, 17-06-2011 ---------
In Januari 2010 heb ik een review geschreven over de aeg wasmachine64640. Over het trillen, het weglopen en de ontzettende herrie die de machine maakte.Bij nadere controle bleek dat de mensen die hem hadden gebracht(en ontzettend slecht hadden aangesloten en geplaatst.instabiel en niet waterpas), hadden vergeten een van de transportbouten te verwijderen.Vandaar al die ellende. Wij hebben van ITS toen een andere machine gekregen(omdat de eerste machine misschien interne schade kon hebben), goed aangesloten en goed waterpas gezet en toen was het probleem opgelost. De wasmachine wast nu goed, trilt amper en is erg stil, dus uiteindelijk toch nog een tevreden klant. Dat wilde ik toch nog even vermelden

---------- 1e review, 25-01-2010 ----------
De machine nu 9 maanden in gebruik maar zijn er niet tevreden over. Eerstens vinden wij hem niet echt schoon wassen; vlekken krijg je er niet goed uit. En tweedens maakt hij bij het centrifugeren een hoop lawaai. Het klinkt gek maar als ik op het toilet zit en de machine begint te centrifugeren zit ik op het toilet te trillen. Plus dat de machine regelmatig wegloopt. De pootjes trillen los zodat ik hem regelmatig weer waterpas moet stellen en op zijn plaats moet zetten , terwijl hij toch op een granieten vloer staat in een betonnen flat. Nee deze aankoop is geen succes geweest.En hij moet nog zolang mee.Waren we maar bij Bauknecht gebleven want die heeft ons ruim 13 jaar trouw gediend.

jadey12600 13-06-2011
Geschreven voor: AEG L64640

hoi de monteur is geweest hij voelde getril onder ze voeten display tril en de monteur zeg dat het normaal is en dat het zo hoort echt een mis koop wasmachine met silent system!!!!!!! ga proberen om de winkel te bellen en te vragen als ik hem mag ruilen voor een andere wordt gek van die wasmachine

disap 28-04-2011
Geschreven voor: AEG L64640

een tegenvaller! erg veel lawaai, dat door het hele huis en in de tuin is te horen. de machine brult, trilt en gilt. gezien het merk en het aankoopbedrag een regelrechte miskoop, spijtig! zeker omdat er opstaat: silent system. dat systeem zit er volgens ons niet op.
onze vorige machine - zanker - voldeed drie keer beter.

Els5 27-09-2009
Geschreven voor: AEG L64640

Deze machine nu anderhalf jaar in gebruik. Ik ben er niet tevreden over. Tijdens het centrifugeren maakt hij heel veel herrie, bonkt en loopt van zijn plaats. Monteur is geweest en volgens hem ligt het aan de houten vloer. We hebben de vloer verstevigd, zodat er geen beweging meer in zit. Rubber doppen onder de pootjes maakte het alleen maar erger. Nu een rubberen mat er onder gelegd en die met schroeven aan de vloer vastgemaakt. Dit gaat iets beter, maar niet meer dan dat. Tijdens het centrifugeren moeten we er bij blijven en regelmatig vasthouden. Ik ben beniewd hoe lang hij het blijft doen.