Whirlpool AWO 745

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AWO 745 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Gebruiker whirlpool 06-10-2022

Zeer goede kwaliteit

Geschreven voor: Whirlpool AWO 745

Deze machine in 2009 gekocht. Nu pas defect.
Dus kan met recht zeggen dat dit een kwaliteitsprodukt is (geweest).

Manthel 04-01-2015
Geschreven voor: Whirlpool AWO 745

In gebruik een goede wasmachine. Ondertussen rond de 3 jaar oud en de lagers zijn helemaal op. De machine is zo opgebouwd dat een nieuwe machine net zo duur is als repareren dus dit model is duidelijk gebouwd om stuk te gaan kort na vervallen garantie. Op dit punt heb ik besloten om niet weer een wirlpool te nemen.

HvanHouten 28-02-2014
Geschreven voor: Whirlpool AWO 745

2 jaar garantie en na 2 jaar en 3 maanden defect; waardeloos. dacht dat het toch wel een redelijk merk was, maar niet dus

Volgende keer beter 21-01-2014
Geschreven voor: Whirlpool AWO 745

Was tevreden over het wasresultaat en t gebruiksgemak maar ik vond t bijzonder lastig dat de knop snel of kort ontbreekt op deze machine. Alleen 30 en 40 graden is als korte was te draaien. Niet handig als je was nooit erg vies is en je niet zoveel wassen draait. Maar dat deze machine me nu naar 3 jaar al heeft laten barsten daar ben ik toch echt enorm teleurgesteld over. De winkel kwam met een slecht voorstel alleen geen voorrijkosten (de rest betalen) en de coulanceregeling van de fabrikant komt nog op 275 euro. Is dat coulance? Dat is bijna de hele aanschafprijs... Ik verwacht dat een machine toch echt tien jaar mee moet gaan. Mijn handige en bijzonder technische buurman heeft een poging gedaan om te repareren, die wist zeker dat t de lagers waren. Maar het is zo gemaakt dat je t niet los kunt maken aan de binnenkant. En daardoor geen lagers kunt vervangen (een poulietrekker kan er niet worden opgezet). Anders was ik met 20 euro klaar geweest. En dit werd nog eens telefonisch bevestigd door t onderdelenpunt Euro parts. De hele binnenkant moet dan vervangen worden kosten a 200 euro. Echt.... waardeloos, ik heb hier geen woorden voor. Ik vind t echt slecht van de fabrikant dat t weggooimachines produceert. Het voelt bij mij als oplichting. Ik was altijd jarenlang trouwe Philips klant maar dat is nu echt voorbij. Van fabrikanten kun je ook echt niet meer opaan....