Hoover VHW 964 D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover VHW 964 D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

J_35 12-10-2009
Geschreven voor: Hoover VHW 964 D

Koop geen Hoover!!! Jaren problemen mee gehad en ben niet de eerste volgens een aantal wasmachinereparateurs.
Ook de inhoud klopt niet met het vermogen van de motor. UDs de machine moet flink ervoor werken=slijtage
Plastic mantel zwak en op twee plaatsen gescheurd=lekkage. Pluizen worden door smalle afvoerslang geloost=verstopping
Na 3 jaren er eindelijk van verlost en een echte wachmachine gekocht.

Don Julian 14-08-2009
Geschreven voor: Hoover VHW 964 D

Check de specs! Beste mensen, als je een wasmachine wilt met droogcombinatie dan hoef je alleen maar de specificaties te vergelijken van alle wasmachines welke op kieskeurig zijn aangeboden... je komt vanzelf bij de Hoover uit. Ook al zoek je niet echt een combinatie om ook te kunnen drogen, het biedt toch een voordeel: als je de was eerst in deze wasmachine laat drogen, bespaar je (op een kort programma) bij het drogen in je droger zo'n 50% aan (energie) kosten. Kies je ervoor om je oude droger de deur uit te doen dan bespaar je ook nog een hoop ruimte.
Normaliter geef ik pas een review na enkele weken maar nu heb ik de wasmachine pas enkele dagen; ik ga ervan uit dat alles wat beloofd wordt ook klopt in deze; ik noem: wassen A, drogen A, energie A, handwas toch in de wasmachine, automatische herkenning van de hoeveelheid was in de machine (dus automatische aanpassing waterverbruik) 9 kilo (!) wassen - de groootste inhoud van alle verkrijgbare wasmachines en 6 kilo drogen! Verder wast de machine redelijk stil en zijn er vele, vele programma's in te stellen zoals bijvoorbeeld zeer kort wassen (14 minuten) of een combinatie van wassen en drogen in 59 minuten!
In het verleden (2005) zijn er nog wel eens wat klachten geweest m.b.t. de Hoover. Toen was men al innovatief. Ik ga er van uit dat de klachten opgelost zijn. Mocht dit niet zo zijn dan laat ik het op deze site nog weten. Vooralsnog dus zeer tevreden.
Besparen kan altijd maar dan doe je veel, heel veel concessies in de functionaliteiten. Ik vind dit de beste prijs / kwaliteit verhouding. Veel plezier met je nieuwe HOOVER! Ik heb dit product bij een zeer goedkope webwinkel besteld die gratis (!) bezorgd en aansluit.