Blomberg WAF 7560 A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Blomberg WAF 7560 A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

marie louise 02-02-2007
Geschreven voor: Blomberg WAF 7560 A

Ik heb deze machine nu net een jaar en heb regelmatig problemen met overstroming vanuit het zeepbakje, dit gebeurt steeds bij een grotere was met handdoeken erbij ( heb ik daarvoor een 7 kg trommel aangeschaft?) Wanneer ik er op tijd bij ben, is het snel op te lossen, maar als ik te laat kom, loopt er op een of andere manier water in de machine en slaat hij op tilt. De leverancier (een bekende van mij) komt netjes elke keer langs, maar kan niets vreemds vinden, de fabrikant wil verder geen kant op. Er wordt gezegd dat deze machine met een zeer laag waterniveau werkt en dat ik niet te veel zeep mag gebruiken; nou, ik gebruik maar 40 ml per wasbeurt en doe het netjes in het zeepbakje (wasbol schijnt soms ook problemen te geven).Verder gaat deze machine ook soms weleens aan de wandel.
Over de kwaliteit van het wassen kan ik geen kritiek hebben en het apparaat is ook heel stil.