Bosch WAS28442NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch WAS28442NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HJ 11-04-2010
Geschreven voor: Bosch WAS28442NL

Zal ik, dan de aftrap maar doen?

Deze wasmachine pas een paar dagen in huis. Als vervang (?) van een rampmodel. De eerder gekochte AEG 54840 (ik heb er in 6 maand 2 van versleten) bleek dermate veel herrie te maken en in onbalans te zijn dat ik deze terug heb kunnen doen. Met dank aan AEG (dat dan weer wel).

Nu dan deze Bosch. Wat een verschil (ja ook in prijs, alhoewel 669€ actie bij BCC nog wel meevalt).
De Bosch is stil (koolborstelozemotor) zowel tijdens wassen als centrifugeren (wat uiteindelijk m’n doel was; ’s nachts de was draaien). De Bosch is goed uitgebalanceerd (de casco trilt nauwelijks).
8 (!?!) kg inhoud en goed gewassen en mogelijkheden/programma’s te over, een prettig/overzichtelijk bedieningspaneel en energieklasse 6+++ (3 hele plussen). Kortom, een goede eerste ervaring. Misschien meld ik me over een aantal maanden nog eens.