Siemens WM16S442NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16S442NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

marco64 24-05-2010
Geschreven voor: Siemens WM16S442NL

Op zich een prima wasmachine. Lekker grote deur. Aan einde van het jaar zal energie besparing pas kunnen blijken in combinatie met ook nieuwe wasdroger.
Persoonlijke nadelen (tiptoesten, mijn vingers lijken daar niet goed mee te werken maar dat heb ik ook op laptop muispads)
Overdaad aan programma's waarbij ik het dan weer jammer vind dat je geen eigen programma kunt instellen. Eigenwijzigheid als altijd op 1200 toeren willen draaien en dat dan moeten aanpassen waarbij hij eerst langs alle lagere toeren gaat en dit mijn mijn tiptoest ongevoelige vingers)
Irritant gereed piepje dat maar blijft piepen 2 a 3 maal lijkt mij wel genoeg.
Maar goed verder wast prima en centrifugeert goed en daar gaat het om. Meld in december nog wel op ik dit jaar merkbaar minder energie heb verbruikt (in combi dus met wasdroger) want dat zou deze duurdere machine uiteindelijk moeten opleveren.