Beste deals -3% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LR7696AAD4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chrisk 15-07-2024
Geschreven voor: AEG LR7696AAD4

Echt een hele fijne wasmachine, een aanrader dus. Wast heel schoon, de was komt er echt fris en fruitig uit. Dat is wat mij betreft toch echt het belangrijkste. De was komt er ook heel droog uit, Max 1600 toeren. Dat is voor mij ook een grote pré, want hoe droger uit de machine. Hoe sneller weer droog aan de lijn.

Het lukt helaas niet om de machine te koppelen aan de app. Dat ligt aan mijn huis. De wasmachine staat in de schuur en daar heb ik geen wifisignaal. Als je dat wel kan gebruiken zie je bv wanneer de machine klaar is. Heel makkelijk dus.

Autodose werkt ook heel fijn. Je vult de reservoirs en de machine gebruikt afhankelijk van hoeveel gewicht genoeg wasmiddel en eventueel wasverzachter. Hierdoor gebruik je dus nooit te veel of net te weinig. Ideaal dus. De stoom functie heb ik nog niet gebruikt, maar ga ik zeker nog proberen. Het gebruik in het algemeen is ook echt makkelijk.
Mijn conclusie is dan ook heel positief. Echt een aanrader om aan te schaffen.

ThommieMiddy 14-07-2024

Al met al een topmachine!

Geschreven voor: AEG LR7696AAD4

Wij hebben deze fijne AEG wasmachine gekozen ivm het A-label en de 9kg vulruimte. Hij werkt zeker naar verwachting, de autodose functie is eigenlijk onverwachts fijn, lekker om niet na te hoeven denken hoeveel wasmiddel erin gaat. Al met al een topmachine!

Pluspunten

• Autodose
  • Vulruimte
  • Gebruiksgemak
  • Maakt weinig herrie

Minpunten

• nog geen minpunten tegen gekomen

Tessa 10-07-2024

Top wasmachine

Geschreven voor: AEG LR7696AAD4

De wasmachine is eenvoudig bedienbaar met de voorgeprogrammeerde programma's. Met het vulgewicht van 9 kilo kan hier een grote was in dus perfect met een gezin met kinderen. Zelf heb ik de wasmachine gekoppeld aan de AEG app, waardoor ik kan kijken of de was al bijna klaar is. Zo hoef ik niet steeds naar de wasmachine te lopen, heel fijn. Aanrader!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Makkelijk bedienbaar

Kenny97 08-07-2024

Moderne wasmachine met verbluffende resultaten

Geschreven voor: AEG LR7696AAD4

Sinds enkele weken gebruik ik deze AEG 7000 serie wasmachine. Mijn oude wasmachine, van bijna 10 jaar oud valt in het niet bij de mogelijkheden en resultaten van deze moderne washulp. Behalve dat de wasmachine heel zuinig is, past alle was (per soort nog wel bij mij thuis) er in 1 keer in. Je bespaart dus op meerdere fronten. De wasmachine is ook nog eens heel stil, waardoor je zonder problemen 's nachts kunt wassen. De was komt er bijna helemaal droog uit en als je het kort buiten hangt zal een deel van de was geen strijkijzer meer nodig hebben. De autodose functie maakt het mogelijk dat je 1 keer een grote hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter toevoegt, en de machine zelf bepaald, aan de hand van het gewicht, hoeveel van elk gebruikt moet worden. Manueel de hoeveelheid bepalen kan ook.in de machine Je kunt instellen dat de wasmachine op een later moment moet starten. Dit is dan wel in de vorm van instellen hoelaat de machine klaar moet zijn. Ik werk persoonlijk liever met een instelbare starttijd. Je kunt ook de app van AEG koppelen en wellicht dat er dan meer mogelijkheden zijn over starttijd instellen en wasprogramma's. Helaas is mij dit nog nier gelukt om je WIFI netwerk aan bepaalde eisen moet voldoen.

Pluspunten

• kreukvrije was
  • stille werking

Minpunten

• moeilijk in te stellen app

Marco 25-06-2024

Mijn beste wasmachine ooit

Geschreven voor: AEG LR7696AAD4

Wat een fantastische wasmachine is de AEG LR7696AAD4! Met de 9 kg capaciteit kan ik al mijn was in één keer doen. De Autodose functie zorgt ervoor dat ik nooit meer te veel wasmiddel gebruik, wat geld bespaart en beter is voor het milieu. De ProSteam functie is echt een uitkomst; mijn kleding komt er bijna kreukvrij uit, wat betekent dat ik minder hoef te strijken. En wat een stilte! Dat is echt een pluspunt omdat de wasmachine dicht bij de woonkamer staat. Kortom, deze wasmachine is een geweldige aanvulling. Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • Wast zeer schoon
  • Reinigings- fuctie

Minpunten

• Lastige app