De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LR8606AD6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Thomas 04-07-2024

Veelzijdige wasmachine!

Geschreven voor: AEG LR8606AD6

Ik ben enorm onder de indruk van deze wasmachine; het is echt een alleskunner. Met de wekelijkse berg was die we hebben, is de royale capaciteit van 10 kilo perfect geschikt. Zelfs voor snelle kleine wasjes is deze machine ideaal, met programma's zoals een kort programma van 20 minuten op 30 graden of 30 minuten op 40 graden. Dit maakt het gemakkelijk om snel iets schoon te krijgen. De stoomfunctie is een waardevolle toevoeging, ik heb hem al vaak gebruikt om mijn overhemden perfect glad te krijgen.

Wat de gebruiksvriendelijkheid betreft, de bijbehorende app maakt het heel eenvoudig om de wasmachine te bedienen en te monitoren, zelfs op afstand. Je kunt programma's kiezen, instellingen aanpassen en zelfs meldingen ontvangen wanneer een wasbeurt klaar is. Het is echt handig dat je een melding krijgt als de was klaar is. Geen was die onnodig in de wasmachine ligt.

Het eco programma mag zeker niet over het hoofd worden gezien. Hoewel het iets langer duurt, biedt het een grondige reiniging met minder energie en waterverbruik. Als je geen haast hebt, maakt de langere duur van dit programma natuurlijk niet veel uit. Het is een geweldige optie voor milieubewuste huishoudens, en een stuk milieuvriendelijker.

Kortom, deze wasmachine heeft mijn huishouden echt vereenvoudigd en ik zou hem zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en veelzijdige wasmachine.

Pluspunten

• Ecoprogramma
  • Autodose
  • Stoomfunctie

Ipie 02-07-2024

Stille, ruime en veelzijdige wasmachine.

Geschreven voor: AEG LR8606AD6

De AEG LR8606AD6 wasmachine bevalt me erg goed. Het is een grote trommel, waar alles inpast. Winterjassen, slaapzakken en mijn zomerdekbed. Echt heel fijn. Via de app kan je m op afstand aanzetten. Ideaal, ik zet m op mijn werk aan zodat ik de was kan ophangen als ik thuiskom. Ook ideaal om m aan te zetten als de zon schijnt ivm mijn zonnepanelen. De machine is erg stil, via de app weet ik dat de was klaar is als ik gewoon beneden ben. De bediening is erg gemakkelijk. Een draaiknop met programma’s en een display waarop je alle informatie ziet en nog naar wens kan aanpassen. Bijvoorbeeld je was temperatuur, tijdsduur, toeren voor centrifugeren. Er is een mogelijkheid om wasmiddel gedoseerd toe te dienen, afhankelijk van hoeveel was er in zit. Ik gebruik wasstrips dus dat heb ik uitstaan. Je hebt keuze uit heel veel programma’s. Ik heb de wasmachine nu een maand, maar heb nog zat programma’s om uit te proberen. Tot nu toe bevalt de machine erg goed. De was komt er schoon en fris uit. Genoeg ruimte om veel tegelijk te wassen maar ook een klein wasje is geen probleem.

Appelsap19peer 22-06-2024

Goed werkende wasmachine met heel veel opties voor elke was

Geschreven voor: AEG LR8606AD6

Deze wasmachine heeft erg veel diverse wasprogramma’s, ik kan ik nu al mij kleding gemakkelijk, fris en goed wassen, alles blijft mooi. Er zit heel veel was opties op deze wasmachine, die ik nog niet allemaal heb kunnen testen. Mijn was ruikt weer heerijk fris en is schoon. Door de Autodose merk ik dat ik veel minder wasmiddel gebruik, hierdoor is mijn was ook fris en schoon. Bij de baby kleding gebruik ik ander wasmiddel en geen wasverzachter bij het wasgoed, deze is ook gemakkelijk uit te zetten en weer aan, Autodose zet ze dan uit. Het gebruik van de Autodose bakje is handig en gemakkelijk in gebruik. De weg wijst zich vanzelf. De wasmachine is eenvoudig in te tellen en te gebruiken. De wasmachine hoor ik nauwelijks, soms ben ik gaan kijken of de was al klaar was, zo stil is ie. Deze AEG LR8606AD6 8000 Serie PowerCare met AutoDose is een zeer goede en fijne wasmachine, wil geen andere meer. Ik raad deze wasmachine ook zeker aan.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Heel veel opties progamma's voor elke was
  • Grote trommel 10kg.
  • Autodose is fijn in gebruik
  • Wasgoed ruikt weer fris en is schoon

Minpunten

d*************@g******** 19-06-2024
Geschreven voor: AEG LR8606AD6

Ik heb de wasmachine nu een paar weken in gebruik en ben tot nu toe zeer tevreden. De machine biedt een groot aantal functies, waarvan ik zeker nog niet allemaal gebruik heb gemaakt. Via de app kun je eenvoudig aangeven wat je wilt wassen, en de app stelt dan zelf het beste wasprogramma in. Ook kun je via de app de wasmachine op afstand activeren of zien hoe lang het nog duurt. Mocht je langer onderweg zijn dan in eerste instantie gepland kun je ook voor een antikraak programma, op afstand, kiezen.

Een van de handige functies van de wasmachine zelf is het automatische toevoegen van wasmiddel en wasverzachter. Zelf was ik al jaren alleen met wasmiddel en ik merk dat de was nu met minder geur uit de machine komt dan ik gewend was. Daarom voeg ik nu handmatig een beetje wasmiddel toe aan de trommel.

Houd er rekening mee dat de trommel 10kg aankan. Er kan dus meer wasgoed in, wat betekent dat je mogelijk ook een nieuw of extra droogrek moet aanschaffen om al het wasgoed op te hangen.