Samsung WW90DB7U94GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90DB7U94GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Ariekanarie29 22-05-2024

Superfijn gebruiksgemak

Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GB

Ik heb de wasmachine een aantal weken mogen testen en ben er erg blij mee. Het design is maar en hoeft dus niet verstopt te worden. De ai functie is fantastisch met mijn vriend die nog niet altijd het juiste wasprogramma kiest. De automatische wasmiddel verdeling is ook erg fijn. Maar het beste is de melding die ik op mijn telefoon krijg als de was klaar is., nooit meer de was vergeten heel erg fijn.

Pluspunten

• De ai functie
  • Bericht op telefoon

Minpunten

• Lang deuntje
  • Vrij prijzig maar niet buiten proportie

b***********@h********** 21-05-2024

Samsung WW90DB7U94GB

Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GB

Deze wasmachine van Samsung heb ik een aantal weken mogen testen.
Dit apparaat is erg gemakkelijk in gebruik.
Het grootste pluspunt van deze machine is de automatische dosering van het wasmiddel en wasverzachter. Op deze manier gebruik je nooit teveel of te weinig. De was komt schoon en fris uit de machine.
Meer dan genoeg wasprogramma's. waaronder de stoomfunctie.
Dankzij het stomen verwijder je gemakkelijk bacteriën en vieze luchtjes uit je wasgoed.
Ik had verwacht dat je deze functie apart kunt gebruiken echter kun je dit alleen gebruiken met een wasprogramma op 60 graden.
Zelf gebruik ik meestal het korte programma van 39 minuten (deze functie kun je gebruiken tot 5 KG).
Ook in deze korte wastijd komt de was fris en schoon uit de machine.
De machine weegt het wasgoed en past zelf het programma aan waardoor je zuiniger wast en dat is natuurlijk goed voor je portemonnee maar uiteraard ook voor het milieu.
Het geluidsniveau is ook zeer acceptabel, zelfs tijdens centrifugeren is het een vrij stille machine.
Het toerental voor het centrifugeren is 1400; de was komt iets natter uit de machine dan uit mijn huidige wasmachine van LG.
Dat is ook het enige minpuntje wat ik kan benoemen.
Qua design een prachtig apparaat om te zien, ik kan deze machine zeker aanraden!

Pluspunten

• Automatische dosering

Minpunten

• Toerental centrifugeren

Ingrid 20-05-2024

top machine

Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GB

Super mooie wasmachine met een strak design, de zwarte kleur geeft de machine een chique uitstraling. Vooral de super grote trommel is echt een dikke plus. Heb een pluche dekbed waar ik normaal flink moet proppen maar deze past er met gemak in.
De bediening is super makkelijk en overzichtelijk met heel veel opties. Wat ik met name heel fijn vind is dat je zelf bij de programma's kunt kiezen tussen verschillende opties qua tijd hoelang de machine er over doet en hoeveel toeren er wel of niet gecentrifugeerd moet worden. De stoomfunctie heb ik overigens nog niet geprobeerd maar alleen al fijn dat die optie er op zit.
Wat ik minder vind is dat er geen verschil mogelijk is gemaakt tussen wit en gekleurd wasmiddel, met name bij waspoeder, waardoor ik het wasmiddel toch gewoon rechtstreeks in de trommel heb gedaan (zodat er niet het verkeerde waspoeder achterblijft/gebruikt wordt bij een volgend programma.
Ik heb de wasmachine intensief gebruikt (gezin met 4 pubers en huisdieren) en was er erg blij mee. En van het vrolijke muziekje als de machine klaar is maakt je gewoon blij.

Pluspunten

• grote trommel
  • mooi design
  • veel programma opties
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geen apart vak voor gekleurd of wit wasmiddel

t************@m***** 20-05-2024
Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GB

We hebben deze mooie machine 2 weken mogen testen. Naast het mooie design, is de wasmachine makkelijk te bedienen en veel stiller dan we gewend waren. De machine heeft een hele grote trommel en ongelooflijk veel programma’s. Wij waren vooral benieuwd naar de stoomfunctie. We waren vooraf in de veronderstelling dat deze functie bedoeld was om je kleding op te frissen. Het blijkt een grondige reiniging na het wassen van de kleding te zijn. Heel fijn dat hiermee alle bacteriën en grondige vlekken worden verwijderd, maar anders dan we in eerste instantie dachten. De ‘gewone’ wasprogramma’s zijn makkelijk in te stellen via het display. We moesten wel even wennen aan de automatische dosering en hebben nog niet alle programma’s kunnen uitproberen.