Samsung WW90DB7U94GEU3 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90DB7U94GEU3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Jonis 06-06-2024

Duurzame wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GEU3

Na enkele weken testen ben ik zeer te spreken over de Samsung wasmachine. Het design is strak en modern, een aanwinst voor mijn wasruimte. De gebruiksvriendelijkheid is uitstekend, vooral dankzij de AI-functie die het juiste wasprogramma selecteert. Het automatische doseersysteem voor wasmiddel is erg handig en voorkomt verspilling. De grote trommel van 11 kg is perfect voor ons gezin, en het superspeed programma is een uitkomst voor snelle wasbeurten. Het apparaat is stil, zelfs tijdens het centrifugeren. Een klein nadeel is dat de stoomfunctie alleen beschikbaar is in combinatie met een wasprogramma van 60 graden, wat beperkend kan zijn. Ook de vele functies kunnen overweldigend zijn voor minder technisch aangelegde gebruikers. Kortom, een zeer complete en efficiënte wasmachine die ik iedereen zou aanraden.

Pluspunten

• Ai-wash
  • Energy mode

Minpunten

• 'teveel' instellingen

Maria 04-06-2024

fijne moderne machine van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GEU3

Wij hebben deze machine nu voor een week, verschillende wasjes geprobeerd met en zonder de app besturing. De was komt er schoon en fris uit, de geur van de wasverzachter vind ik niet heel erg krachtig dit had wel wat meer mogen zijn. Het handige is wel je hoeft de machine maar 1 keer te vullen en de dosering gaat automatisch. Bij de normale snelle was, komt de was er klammig uit niet te droog maar vooral ook niet te nat. Dus dat is super fijn!

Handoeken was heerlijk schone was 60graden schoon binnen 1.5 uur. De ai functie is ideaal, deze weegt zelf af hoe vies of schoon de was is en hoelang de was er over doet. Via de app kreeg ik wel 2 keer een melding dat de vuil graad nog hoog was en dat er een extra spoel beurt ingezet werd (deze kon ik helaas niet annuleren), dat is wel jammer want de was doet er zo wel langer over.

Met het downloaden van de app, kan de machine eenvoudig gekoppeld worden waardoor wij optimaal gebruik kunnen maken van de zonnepanelen. Deze functie vinden wij vooral heel erg fijn, en dat was een van de redenen waarom wij een nieuw apparaat wilde hebben.

Het aansluiten was makkelijk, het aanzetten van de machine ging ook goed. Hoe of wat je nodig hebt om de machine aan te sluiten geeft het scherm ook duidelijk aan en wat je moet doen voor de vervolg stappen.

op naar veel schone was!

Pluspunten

• design
  • bediening met app

Minpunten

• niet aanpasbaar dosering

JorisKN 22-05-2024

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GEU3

Na enkele weken de Samsung WW90DB7U94EU3 wasmachine te hebben getest, ben ik zeer tevreden over de prestaties en functionaliteiten van dit apparaat. De wasmachine biedt een indrukwekkende capaciteit van 11 kg, ideaal voor grote huishoudens.

De bediening via het display is gebruiksvriendelijk, waardoor het instellen van de gewenste programma's eenvoudig is. Het SuperSpeed-programma, dat 5 kg wasgoed in slechts 39 minuten schoon krijgt, is een absolute tijdsbespaarder. Daarnaast zorgt het Hygienisch Stoomprogramma ervoor dat je kleding grondig wordt gereinigd en 99,9% van de bacteriën worden verwijderd.

Het design van de wasmachine is stijlvol en past goed in moderne interieurs. De deur van gehard glas ziet er niet alleen elegant uit, maar is ook duurzaam en krasbestendig.

De SmartThings-integratie biedt extra gemak. De AI Energy Mode helpt energie te besparen door het verbruik te optimaliseren, terwijl de AI Wash functie het wasmiddel automatisch doseert op basis van de hoeveelheid en vervuilingsgraad van de was. De QuickDrive-technologie verkort de wastijd zonder in te leveren op wasprestaties.

Een klein nadeel is dat de AI-functies soms enige gewenning vereisen om optimaal te benutten. Bovendien kan de wasmachine, ondanks de energiezuinige AI-modus, bij intensief gebruik iets meer energie verbruiken dan verwacht.

Al met al is de Samsung WW90DB7U94EU3 een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een geavanceerde en efficiënte wasmachine met slimme functies en een groot laadvermogen.

Pluspunten

• capaciteit
  • design
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• prijs

Sanne 20-05-2024

Mooie, fijne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GEU3

Twee weken lang hebben wij deze wasmachine mogen testen. Wij zijn een gezin met een baby, dus wassen doen we op dit moment extra veel.

Deze wasmachine ziet er vind ik fantastisch uit: een strak ontwerp met zwarte details. Door het donkere glas is het soms moeilijk om tijdens een draai even in de trommel te kijken, maar dat is misschien vooral gewenning.
Het display is overzichtelijk en werkt makkelijk met de draaiknop en het touch schermpje. Er zitten ontzettend veel wasprogramma's op die je ook nog individueel aan kunt passen: top!
Een groot voordeel is de AI gestuurde automatische verdeling van het wasmiddel: je giet er een hoop wasmiddel in en de machine doseert het zelf per wasbeurt. Geweldig wat betreft snelheid: was er in en de machine kan aan. Geen gekloot met het wasmiddel.
Verder kun je het geluid van de wasmachine volledig uitzetten. Erg fijn met een slapende baby een verdieping lager!

Grootste minpunt: een te beperkte handleiding. Ik ben na twee weken nog steeds zoekende naar wat sommige symbolen (AI en dergelijke) precies betekenen. Dat is toch vrij onhandig. We hebben de app dan ook nog niet aan de praat gekregen. Daar verwacht ik namelijk ook nog wat handigheidjes te vinden (een melding als de was klaar is bijvoorbeeld?).

Al met al: erg blij met de machine! Er kan veel in, het aanzetten van een was gaat dubbel zo snel als bij mijn vorige machine, hij is stil en zuinig en heeft giga veel programma's en opties!

Pluspunten

• Automatische verdeling wasmiddel
  • Strakke uitstraling
  • Fijn display
  • Veel wasprogramma's
  • Geluid kan uit

Minpunten

• Beperkte handleiding

t***************@h********** 18-05-2024
Geschreven voor: Samsung WW90DB7U94GEU3

Het is een mooie moderne machine en is heel stil. Het heeft meerdere programma’s die geschikt zijn voor allerlei soorten was. Met de AI functie kun je de wasmachine zelf laten bepalen hoeveel wasmiddel hij gebruikt. Heel handig.
De grootste voordelen van de wasmachine:
- de machine maakt nauwelijks geluid, wat fijn is als de machine in een open ruimte staat
- de machine past de wastijd aan de hoeveelheid was aan, waardoor hij niet onnodig lang draait