Samsung BESPOKE SuperSpeed Wasmachine 7000-serie WW11DB7B34GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BESPOKE SuperSpeed Wasmachine 7000-serie WW11DB7B34GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Goede was resultaten 01-07-2024

Goede wasresultaten

Ik had het voorrecht om deze Samsung wasmachine te testen, en ik ben zeer tevreden.

De wasmachine heeft een robuuste uitstraling en voelt stevig aan. Hij is behoorlijk zwaar, wat duidt op de hoge kwaliteit van het product. De machine heeft een glanzende zwarte afwerking en een strak, modern design. Door de rechte lijnen zou hij nog beter tot zijn recht komen als hij ingebouwd is. Wel valt stof snel op het glanzende oppervlak, dus af en toe afnemen met een doek is een goed idee. Dit is minder een probleem als hij ingebouwd is in een kast of keuken.

Het eerste gebruik is eenvoudig en intuïtief dankzij het duidelijke display dat je door de instellingen begeleidt.

De internetverbinding instellen is ook eenvoudig. Met de SmartThings-app heb je hem snel aangesloten. Je scant de QR-code aan de voorkant van de wasmachine en voert het WiFi-wachtwoord in. Eenmaal verbonden kun je de meeste functies via de app bedienen en krijg je een melding wanneer de was klaar is, zodat je altijd op de hoogte bent.

Via de app kun je wasprogramma's selecteren en naar de machine sturen, maar je moet hem nog wel handmatig starten. Je kunt ook een programma van tevoren instellen en vergrendelen, zodat je het later via de app kunt starten. Let wel, de wasmachine gaat bij deze optie op slot.

De wasresultaten zijn uitstekend; de kleding komt superschoon en fris ruikend uit de machine. De superspeed-functie is ideaal voor snelle wasbeurten, afhankelijk van de belading. De stoomfunctie werkt ook perfect, dit zorgt ervoor dat je was hygeninsch schoon wordt door het wassen te combineren met hete stoom.

Met een trommelcapaciteit van 11 kg is deze wasmachine perfect voor grote items zoals beddengoed of voor een groot gezin. De resterende tijd die op het display wordt weergegeven komt goed overeen met de werkelijke wastijd, in tegenstelling tot ons vorige apparaat van een ander merk.

Met energieklasse A is de wasmachine zeer energiezuinig. De AI energy mode helpt je nog efficiënter met je energieverbruik om te gaan.

Pluspunten

• Was resultaten
  • Bediening met app
  • 11kg capaciteit
  • Energiezuinig

Nic84 29-06-2024

Geweldig apparaat

Ik heb dit product mogen testen en heb hem volop getest met zijn veel verschillende programma's, geweldig dat jeje was in kan stellen op bewolkt weer, dan is je was droog genoeg gedraaid zodat hij lekker buiten kan drogen als het idd bewolkt is, hóe geweldig.
Er kan zoveel in dit machine dat het geschikt is voor een gezin van 5, 2 volwassenen, 2 pubers en eem baby. Pubers gooien alles maar in de was en dit machine kam dat aan.
Het heeft een mooi design, je ziet niet zoals gebruikelijk alle wasprogrammas staan, daarvoor moet hij aan staan. Geblindeerd glas in de deur is een fijne bijkomstigheid. Emergie zuinig en makkelijk te bedienen in in te zien in de bijbehorende app.
Een anti allergenen programma is ook fijn voor alle stof die overal inkruipt.
Voor ons het enige nadeel is wel de harde toets tonen bij het instellen en als de machine klaar is.
Verschillende programmas zoals babywas, jeams, outdoor en sport en nog meer zijn zeer handig.
Kort programma ideaal als er eens wat minder was aanwezig is.

Pluspunten

• Programmas
  • Energiezuinig

Minpunten

• Harde toets tonen.

Vera046 29-06-2024

Luxe wasmachine van alle gemakken voorzien

De afgelopen weken heb ik deze wasmachine met veel plezier mogen testen via review.nl. Mijn eigen wasmachine is van een lagere prijsklasse, en het verschil in gebruiksgemak en wasresultaat tussen de twee is significant. Naar mijn mening is deze wasmachine de meerprijs dan ook meer dan waard.

Deze wasmachine is zo stil dat ik soms twijfel of ik ‘m wel heb aangezet. Gelukkig hoef je in dat geval alleen maar even in de SmartThings app te kijken die je precies laat zien in welke stap van het wasprogramma de wasmachine zich bevind en hoe lang het wasprogramma nog duurt. Ik had niet verwacht dat ik een app voor mijn wasmachine zou gebruiken, maar het is toegegeven enorm handig. Je kunt via de app een wasprogramma kiezen en naar de wasmachine verzenden om de wasmachine op afstand aan te zetten. Daarbij heb je buiten de reguliere wasprogramma’s ook nog verschillende extra opties zoals een SuperSpeed-programma, extra weektijd voor hardnekkige vlekken, extra zorg voor kwetsbare was of het instellen van een begin of eindtijd. Wanneer de wasmachine klaar is ontvang je een melding (en vergeet je ook niet om de was eruit te halen). Vind je het gebruiken van een app voor je wasmachine helemaal niets dan kan dit natuurlijk ook allemaal via het mooie, gebruiksvriendelijke display op de wasmachine zelf.

Al mijn was komt perfect schoon uit de wasmachine. Er is voor elk soort wasgoed of moment wel een geschikt wasprogramma. Je kunt elk programma ook nog eens volledig naar wens aanpassen. Bij het hygiënisch stoomprogramma wordt er na het wasprogramma vanuit onderin de trommel stoom geïnjecteerd in je wasgoed om hardnekkig vuil te verwijderen of bacteriën te doden. Het geeft mij een goed gevoel om te weten dat bijvoorbeeld het beddengoed weer helemaal fris is.

De wasmachine heeft een grote capaciteit van 11kg. Een heerlijke luxe voor grote gezinnen of het wassen van beddengoed. Wel verschilt het per wasprogramma hoeveel kg er in te trommel mag. De wasmachine laat dit zien bij het kiezen van het programma zodat je hier rekening mee kunt houden.

Minder belangrijk maar deze wasmachine is met de zwarte kleur en het mooie design daarnaast ook nog eens een genot om naar te kijken.

Pluspunten

• Luxe
  • Gebruiksvriendelijk
  • Grote capaciteit
  • Veel wasprogramma’s
  • Perfect wasresultaat

r********@g******** 28-06-2024

Wasmachine die zeer stil wast en centrifugeert, top machine

Ik heb deze wasmachine nu al 3 weken om te testen. Voorheen had ik ook een Samsung wasmachine maar deze had een trommel van 8 kg. Ik wilde deze Samsung Bespoke super speed wasmachine met inhoud van 11 kg heel graag testen omdat ons dekbed in de vorige Samsung amper paste en het centrifugeren meestal mis ging . Dus de 1ste dag toen ik de machine van 11 kg in huis had , heb ik meteen ons dekbed erin gestopt en dacht jippie nu gaat het wel lukken maar helaas ook deze machine had moeite met het centrifugeren van het dekbed en moest ik het er toch weer er uithalen en opnieuw erin doen en toen lukte het wel. Verder ben ik erg tevreden over de machine, hij is te bedienen via de app, wat erg handig , ook zie je op je telefoon wanneer de was klaar is, daarbij hoor je het ook als je in de buurt van de machine bent want hij maakt een leuk muziekje. De wasmachine draait muisstil en ook het centrifugeren is erg stil, dit zijn grote pluspunten .Ook de functie bewolkte dag is erg handig omdat het programma dat uit zichzelf het toerental voor centrifugeren aanpast. Ik beveel deze machine zeker aan , ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Makkelijk te bedienen
  • Grote trommel van 11 kg
  • Wast zeer schoon

Minpunten

• Moeite met centrifugeren van 2 persoonsdekbed

m*****@k********** 28-06-2024
Dit is een onwijs mooie wasmachine. Het strakke zwarte design is echt gaaf om te zien. Dat is het eerste wat je opvalt aan deze wasmachine. Ik heb deze wasmachine enkele weken mogen testen en ik ben zeer tevreden over deze wasmachine. De capaciteit van 11 kilo is echt ideaal, vooral met kinderen waar de was zich snel opstapelt. De was is in een handomdraai weg door de hoge capaciteit.

Naast de capaciteit heeft de wasmachine handige functies zoals SuperSpeed waarbij een kleine hoeveelheid was zeer snel en goed gewassen wordt. Het verbinden met de app is ook heel eenvoudig, scan de QR-code aan de voorzijde en hij is verbonden aan de app van Samsung. Krijg meldingen zodra de wasmachine klaar is maar je krijgt ook inzicht in het verbruik en wanneer de wasmachine gereinigd moet worden. De wasmachine is wat duurder dan gemiddeld maar dan heb je ook een topper van een wasmachine.