Hisense 3S Serie WF3S8043BW3/BLX - Wasmachine met Energielabel A -30% - 8kg - 72dB (A) - Steam Wash -1400 toeren - Power Wash 49' - ConnectLife - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense 3S Serie WF3S8043BW3/BLX - Wasmachine met Energielabel A -30% - 8kg - 72dB (A) - Steam Wash -1400 toeren - Power Wash 49' - ConnectLife op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SamRyan99 29-09-2024

Goedkoop is duurkoop zeggen ze, maar niets is minder waar als het gaat om deze wasmachine van Hisense. Ik heb deze machine inmiddels een aantal weken in gebruik om te testen en ik ben zeer tevreden.
De machine heeft een fijne prijs, laag energie verbruik en een mooi design. De machine ziet er luxe uit en heeft een mooi display waarop alles duidelijk aangegeven staat. De draaiknop is makkelijk in gebruik om een programma te kiezen. het touchscreen ernaast is dan weer erg makkelijk om het programma compleet aan te passen naar je eigen wens.
Een erg fijne functie is de auto functie. Deze analyseert je wasgoed en maakt een opmaat gemaakt programma. Hiervoor draaid de trommel een aantal keer na het aanzetten en geeft daarna de verwachtte wastijd aan op basis van de uitgevoerde analyse.
Naar het display op de machine zelf i er ook nog de optie om gebruik te maken van de app. Uiteraard heb ik deze zelf ook getest. Het installeren ervan vond ik zelf nog al wat moeite, maar vanaf daarna is de app mijn beste vriend geworden. Je vult simpelweg in wat voor wasgoed er in de machine zit, hoe vervuild het is en daarnaast nog welke kleur(en).Aan de hand van deze informatie komt er een wasprogramma in beeld. Je kunt zelf nog de nodige aanpassingen maken om het programma helemaal naar wens te maken. Ideaal voor als je voor het eerst zelf de was moet doen.
Ik ben tevreden met de machine en zou hem iedereen aanraden die veel voor weinig zoekt.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Energiebesparend
  • Veel voor weinig

Minpunten

• De app installeren

Frank 28-09-2024
Het is verbazend hoeveel machine je krijgt voor de prijs die je ervoor kwijt bent. Hij heeft echt veel programma's die je leven een stuk makkelijker maken, zoals een zeer kort programma, een Powerwash voor goed schoon in korte tijd en zelfs een stoom programma (mocht je niet van strijken houden). Het is een compact model wat ideaal kan zijn, alleen als je er een droger op wilt zetten moet je rekening houden dat de wasmachine niet zo diep is. Hij is stil in gebruik en via de app kan je o.a. in de gaten houden wat het verbruik is. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Stoom voor als je anti strijken bent

Amber L. 28-09-2024

Sinds een paar weken deze wasmachine in huis en tot nu toe zeer tevreden. Leuk dat ik hem heb mogen testen. Strak model, past bij elk interieur. Heeft erg veel wasopties en zelfs bij snelle wasprogramma's zijn de kleren helemaal school. Krachtige wasjes!
Pluspunten:
+ handige en makkelijke app waarmee je een wasprogramma kunt starten op afstand en een eindtijd instellen
+ je kan tijdens een wasje nog kleding toevoegen.
+ wasmachine heeft 1400 tpm en kleding is al goed droog als het wasje klaar is
+ Erg stil
+ Veel soorten wasprogramma's

Erg tevreden!

Pluspunten

• Veel wasprogramma's
  • Programeerbaar via App
  • Schone wasjes bij korte programma's

Nams1003 28-09-2024
Wat een fijne wasmachine! De wasmachine is bijna geruisloos. Als ik een was heb draaien loop ik er soms naartoe omdat ik denk dat de machine gestopt is met wassen. Ik hoef nu geen rekening te houden met hoe laat ik een wasje draai. De wasmachine heeft genoeg wasprogramma’s waaruit je kan kiezen waaronder ook een snelle/korte was. Erg handig als je een en kledingstuk snel gewassen moet hebben. De wasmachine is ook met een app te bedienen waar ik zelf ook gebruik van maak. Erg handig en gebruiksvriendelijk. Je kan op de app dan ook zien hoe lang je was nog bezig is en hoeveel water er verbruikt is voor de was. De wasmachine heeft ook een pauzeknop die je kan inzetten als de was al draait mocht je iets vergeten zijn toe te voegen. Je was komt er schoon, fris en droog uit. Ik vind het elke keer een feestje om weer een was te draaien in deze wasmachine. Erg blij!

Pluspunten

• Stil
  • Pauzeknop

i*******@o********** 28-09-2024
Wat een top wasmachine is deze HiSense machine!
Het apparaat is super compact, maar je kunt er toch veel was tegelijk in wassen!
Wat ik tijdens het testen als grootste pluspunt vind aan deze machine is dat hij veel verschillende wasprogramma 's heeft en dat er een supersnel programma is als je snel iets schoons nodig hebt.
Mijn was is altijd goed schoon, dus tot nu toe ben ik er absoluut tevreden over!
Met de app kun je ook zien hoe lang de wasmachine nog nodig heeft en je kunt de machine via de app zelfs op afstand een programma kunt laten starten.
Deze machine is absoluut zijn geld waard en ik ben er tot nu toe super tevreden over!