Hisense WF7S1247BB - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

e***********@h********** 01-07-2024
Geschreven voor: Hisense WF7S1247BB

Hele fijne wasmachine. Wij zochten een wasmachine met een grote trommel i.v.m. groot gezin. In deze wasmachine kan 12 kg aan was dus echt top voor in ons gezin.
Ook erg fijn dat deze automatisch kan doseren.
Verder is deze wasmachine voorzien van erg luxe technische dingen zoals touchscreen en makkelijk te verbinden met je telefoon.

Wij zijn er tot op heden erg blij mee.
ATAG-Benelux 03-07-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat je een wasmachine hebt gevonden die de was van jullie grote gezin makkelijk aankan! Ook handig inderdaad dat je hem via je telefoon kan bedienen.
We wensen jullie veel schone was toe!

Kim

c**********@g******** 21-06-2024
Geschreven voor: Hisense WF7S1247BB

Een prachtig en uniek uitziende wasmachine met een prachtig grafische scherm. Van alle gemakken voorzien en ook via de app te volgen. Een top aanwinst aan mijn huis houden. Een absolute aanrader en super zuinig!!
ATAG-Benelux 25-06-2024

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Erg fijn dat de wasmachine zo naar wens is.

Wij wensen jou vele schone wasjes toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Sander 17-06-2024

Eerste Hisense was en droog machine!

Geschreven voor: Hisense WF7S1247BB

De mooie uitstraling van de zwarte machines met prachtig touch scherm, de grote was hoeveelheid het automatisch dosering systeem waren de redenen om deze machine te proberen. We hebben de machine geinstalleerd en inmiddels een paar wassen mee gedaan. We hebben de verschillende programma's geprobeerd zoals het bed dek. Als je die koppelt met de droger dan zorgt de wasmachine dat de droger voor verwarmt zodat het een optimaal droog process kan uitvoeren. Werkt perfect! Ook de handdoeken en de gewone was met het iA power wash programma tot dus ver allemaal heel erg goed! De machine is ook alweer iets stiller dan ons vorige machine wat toch ook weer erg prettig is. Het touch screen werkt heel mooi en eenvoudig. Alles heel overzichtelijk!

Pluspunten

• De uitstraling van de machine
  • Het touch screen
  • De grote was capaciteit
  • Stoom, UV, AI hij heeft het allemaal

Minpunten

• Installatie met de bodem plaat is even uitzoeken.

ATAG-Benelux 17-06-2024

Beste Sander,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling/ het design van deze was-/ droogcombinatie. Fijn ook dat de functies bevallen en hij ook naar behoren werkt!
We wensen je nog veel wasplezier!

Kim