Miele W149

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele W149 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

C. Wiegerinck 09-07-2008
Geschreven voor: Miele W149

Wat een miskoop deze W149 Miele bovenlader. Na 5 jaar is het lagerkruis gebroken waardoor de trommel scheef kwam te hangen. Onbegrijpelijk voor een merk wat claimt dat ze een gemiddelde levensduur van 20 jaar hebben en dat er geen betere is. De machine is normaal gebruikt , gemiddeld 1 a 2 keer per week.
Mijn conclusie, Miele is echt niet beter, ik had gewoon een goedkoper merk moeten kopen en dan had ik waarschijnlijk dezelfde levensduur gehad en was ik veeeeeel minder geld kwijt geweest. Als iemand adverteert dat hji de beste is, dan verwacht je ook iets! Mij stoort met name de arrogantie van Miele dat het niet aan hun merk ligt maar aan de gebruiker! Ik heb nu van een ander merk een voorlader gekocht want ik heb geen vertrouwen meer in een bovenlader van het merk Miele. Toevallig meldde de verkoper vandaag dat er nog een mevrouw 's morgens geklaagd had dat haar Miele bovenlader na 5 jaar kapot was. Ik bedoel maar..........