Samsung WF-J 1454NV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF-J 1454NV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

fronties 28-04-2008
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454NV

Ik ben echt niet tevreden over dit onding. We hebben hem nog net geen 8 maanden en is voor de tweede keer kapot. HE2 is de storing, de verwarmingsplaat is kapot. Ook duren sommige programma's een eeuwigheid.
Bovendien zitten er zoveel mogelijkheden op dat je ook door de bomen het bos niet meer ziet. Het wasgoed is niet altijd schoon.

rene 62 23-01-2008
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454NV

Deze wasmachine hebben wij nu 13 maanden en is voor de tweede keer aangemeld voor
reparatie.
Een van de redenen is waarschijnlijk de te grote trommel inhoud 7 kg dit kan de Samsung
NIET aan. Deze is niet stabiel genoeg.

Vanaf de eerste week begonnen de problemen al, bij een was die b.v. 1 ½ uur duurde
kwam gemiddeld 45 minuten bij dus ruim 2 uur en 15 minuten.
De pomp kreeg ook al op zijn donder doordat tijdens het zoeken naar balans in de
trommel het pompen doorgaat.
Ook gebeurde het om de 2 tot 3 wasbeurten dat de wasmachine 10 cm tot 20 cm van zijn
plaats stond en dit op een stabiele betonvloer.
Nadat de afvoerpomp steeds meer lawaai ging maken dan toch maar Samsung gebeld.
Hier werd snel en goed op gereageerd waarschijnlijk omdat het toch vaker voorkomt!

De 1ste monteur die echter kwam was een jongere man niet op de hoogte (geen ervaring)
hij moest enkele keren zijn collega bellen ter ondersteuning. Voordat hij wegging
melde hij ons dat er onderdelen besteld moesten worden, die als ze binnen waren vervang
en zouden worden.
Dit werd een maand later gedaan door een ervaren monteur die wist wat hij deed. Deze
heeft ook nog een controle uitgevoerd of de wasmachine stabiel en waterpas stond
en alles was perfect.

Hierna ging het enkele dagen redelijk goed maar nog steeds als de wasmachine een
tijdsduur van 1 ½ uur opgaf deed hij er toch ruim meer dan 2 uur over.
En daarna ging het weer van kwaad tot erger, het springen van de wasmachine ging
weer als vanouds hij staat weer om de 2 tot 3 wasbeurten 20 cm van zijn plek.
Ook het stabiel centrifugeren is er niet meer bij de trommel beweegt minimaal 3 á
4 cm heen en weer, normaal moet de wasmachine stoppen en het wasgoed opnieuw verdelen
maar dat gebeurt niet meer.
In het begin toen hij nieuw was en na de eerste reparatie was de wasmachine bijna
geruisloos, nu is het niet fijn om een was te draaien als de wasmachine dicht bij
je woonomgeving staat.

Daarom vandaag maar weer contact opgenomen met Samsung en wordt binnen 24 uur teruggebeld
om een afspraak te maken met de monteur.
De medewerker van Samsung zei nog wel: “dan kan deze ook kijken of het nog de moeite
is voor reparatie”, zo niet zou ik restitutie van mijn geld krijgen.
Ik hoop toch dat dit laatste het geval is, al denk ik dat dit niet zal gebeuren en
is dit een smoesje van de medewerker van Samsung om zo snel van mij af te zijn.
Ik had hem al eerder in het gesprek aangegeven, dat ze van mij de wasmachine wel
mochten omruilen voor een andere maar dan GEEN Samsung meer.

Ik ben benieuwd, en hoop dat ik mijn geld terug krijg.

casper nieuwenhuis 10-10-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454NV

geweldige machine voor de prijs.
is precies wat je verwacht en mag verwachten
bedieningsgemak is enorm goed
voor ons een topper
en 24 uurs service welke fabrikant heeft dat?

djoninl 30-06-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454NV

Ben helemaal tevreden met deze machine, uitgebreide mogelijkheden en ook heel overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. De was is echt schoon.

Robert Jan 666 28-01-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454NV

Machine bevalt goed. Hij heeft vaste programmas waarbij je duidelijk kunt zien wat hij dan voor instellingen heeft. Je kunt ook alles zelf instellen. Vooral handig dat je kunt zien hoelang het nog duurt voordat hij klaar is. Hij is alleen niet veel stiller dan mn oude AEG van 10 jaar oud.

denrob 30-09-2006
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454NV

de wasmachine wast goed en er zitten genoeg functies op die je wel dagelijks
gebruikt. Kan veel wasgoed in 7 kg maar ondanks dat wordt de was wel goed
schoon. ook de timer instelling is ideaal. simpele bediening een man kan de was
doen

Miss Jolly 25-09-2006
Geschreven voor: Samsung WF-J 1454NV

Erg blij met deze machine. Makklijk te bedienen, veel functies en wast goed
schoon (ook niet onbelangrijk ;-) Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog
niets zeggen.