Bosch WOT24380

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch WOT24380 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

R.W. 20-10-2007
Geschreven voor: Bosch WOT24380

Wast prima, oogt degelijk en werkt vrij stil. Kortom deze wasmachine is van een heel ander (degelijker) kaliber als mijn moeder aanschafte. Zo'n goedkoop merk: Blue Air o.i.d.. Bij dergelijke machines krijg je bij bovenladers al snel last van lekkage e.d. Deze ging ook binnen 2 jaar al kapot en met 3 jaar was het helemaal over en uit.

Minpuntje van deze Bosch vind ik wel dat de handwas die je even wil centrufigeren er wel heel precies in moet leggen, omdat hij anders niet centrifugeert vanwege onbalans. Waarna je weer 2 minuten moeten wachten eer je de machine kunt openen vanwege de vergrendeling. Dat was ik bij mijn vorige machine (ook een Bosch bovenlader, die ik als alleenstaande 18 jaar in gebruik had en die misschien nog wel een aantal jaren mee had kunnen gaan, niet gewend. Daar was het een kwestie van ingooien en centrifugeren maar! Misschien hebben meer moderne wasmachines hier last van.