Edy W 866

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Edy W 866 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

erzsebet 29-01-2008
Geschreven voor: Edy W 866

Hij maakt niet veel lawaai. Veel mogelijkheden. Het enige nadeel is dat hij de wasverzachter niet goed kan wegspoelen zodat het wasmiddelenbakje overstroomt en het water er onderuit komt. Dit is volgens de monteur te voorkomen door de wasverzachter te vermengen met water.

Lorand Toth 29-01-2008
Geschreven voor: Edy W 866

Ik ben blijkbaar de 1e die een review over deze machine heer mag schrijven.
Ik heb de machine samen met een condensdroger uit dezelfde range gekocht. Tot nu toe heb ik geen belemerende dingen over dit model kunnen constateren.
Toch heb ik gelijk bij de ingebruikname van de machine mijn 1e teleurstellingen gehad:
- Het mooie blauwe scherm aan de voorkant is niet zo interactief als je het zou verwachten; Groot scherm, met vrij weinig informatie!
- De bediening van de knoppen gaat een beetje moeilijk (je moet er hard op drukken);
- De eerste paar wasbeurten, was er een vreemde piep te horen tijdens het draaien van de trommel naar rechts, maar dit is gelukkig inmiddels verdwenen.
- Tijdens het centrifugeren op 1600 toeren, gaan de zijwanden van de wasmachine sterk trillen, waardoor er een trommel effect ontstaat, en dat maakt gigantische herrie. Ik heb nog geen klachten gehad van de buren, maar ik zou er niet gek van kijken als dat wel gebeurt een deze dagen.
Ik kan de wasmachine dus absoluut niet op 1600 toeren instellen en in de nacht laten draaien, want dan maak ik de hele buurt er mee wakker.
- Er zit geen piep waarschuwing bij het afronden van een wasbeurt. Gelukkig heeft de droger deze functie wel!

Deze wasmachine is verder gelijk aan de W846, (1400 toeren)

Laten we maar hopen dat hij mij niet in de steek laat de komende 3 jaar, en de jaren daarna natuurlijk.