AEG Lavamat 76819

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG Lavamat 76819 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

jolanda Jochems 01-05-2008
Geschreven voor: AEG Lavamat 76819

Een advies voor iedereen, koop deze machine nooit. Korte tijd ( 1 maand) gaat het geweldig. Daarna allemaal witte strepen in de donkere was. Oplossing,
wassen zonder waspoeder want de machiene is energiezuinig en kan het waspoederer er niet uitspoelen. Ook 1 x per twee weken de machine leeg draaien op 95 graden met sodaof bleek. Fijn dat ze een een energiezuinige wasmachine hebben kunnnen uitvinden, alleen zijn ze vergeten waar een wasmachine voor is, nl. de was schoon wassen
Ik heb medere malen een brief gescheven maar door Electrolux, wordt niet serieus genomen en ze vragen alleen of ik het resterende bedrag wil overmaken, Hoezo, de machine is gekocht en betaald waar hebben ze het over?