Siemens WM14S740

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14S740 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

vego 17-01-2008
Geschreven voor: Siemens WM14S740

Absolute topper onder de wasmachines. heb me lang in gelezen en ben uiteindelijk uitgekomen op deze keuze. 8 kg, energiezuinig, stil, evenwichtig water verbruik, duurzaam en aquastop. Het korte wasprogramma is ideaal en de was komt er schoner uit dan bij het normale wasprogramma van mijn vorige machine. Kost ietsmeer dan gewone machine, maar is de meer prrijs meer dan waard ( vooral als je bedenkt hoe lang je met zo'n machine doet! )

Anne Miek 24-09-2007
Geschreven voor: Siemens WM14S740

Ik ben erg blij met deze wasmachine! Hij heeft een 8 kg trommel, dus er kan heel veel wasgoed in, wat er ook echt schoon uitkomt! Hij is makkelijk te bedienen en heeft een mooi display waarop hij aangeeft wat hij doet en hoe lang het nog gaat duren. Hij draait nu overuren bij ons en tot grote tevredenheid..

eapje 12-04-2007
Geschreven voor: Siemens WM14S740

gisteren de machiene gekregen en vanaf het begin problemen met het sluiten van de deur.
na 4 wasbeurten met hangen en wurgen de machine aan het lopen te hebben gekregen, ging hij een vijfde keer toch echt niet meer aan.

vandaag met de winkel gebeld en morgen komt er al een nieuwe.

hij is super stil, zeker in vergelijk met de wirlpool die er eerst stond, en de was komt er werkelijk formidabel uit.

ondanks het euvel met de deur een absolute aanrader, zeker in combinatie met wt36v300 wasdroger

MenW 11-04-2007
Geschreven voor: Siemens WM14S740

Een paar maanden in bezit. Omdat de trommel groot is, is 1400 toeren meer dan voldoende. Onze was heeft nog nooit zo lekker geroken. Wast zeer schoon. Vlekken zoals chocolade kwamen er met het speciale vlekkenprogramma perfect schoon uit, het werkt echt.

De 15 en 60 minuten was werkt ook perfect. Wasmachine geeft op het display in procenten aan hoeveel je de machine met wasgoed kunt beladen, dit is per programma verschillend hoeveel was je erin kunt doen.

Het display geeft prima het verloop van het wasprogramma weer en geeft de eindtijd aan.
Op 1 dag hebben we 7 wassen gedraaid en alles was heerlijk schoon en rook super lekker.

1 nadeel is dat bij een zeer volle belading de wasmaschine bij hoge toeren een wat hoog geluid afgeeft. Wij hebben de deuren dicht en dan hoor je het niet en wij vinden dit dan ook totaal niet hinderlijk. De maschine staat super stabiel en komt met centrifugeren niet van zijn plek.

Kortom een SUPER maschine