Hotpoint AQ7L 49 U (EU)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hotpoint AQ7L 49 U (EU) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Nijntje_D 20-04-2012
Geschreven voor: Hotpoint AQ7L 49 U (EU)

Ariston was mij niet bekend als 'thuis' wasmachine, maar de 7 kilo machine is echt super. Maakt weinig geluid en is erg stabiel, wellicht omdat er geen koolborstels in het apparaat zitten. Fijn dat de opening groot is en ver open kan. Enig nadeel is de centrifuge die op 30 graden maar tot 800 gaat. Overigens valt het mee met hoe vochtig de was er dan uitkomt. Na een halve dag ophangen is de was droog.

VanWegberg 04-08-2011
Geschreven voor: Hotpoint AQ7L 49 U (EU)

Door een niet-te-reparen defect aan mijn andere wachmachine een andere moeten kopen. Erg kritisch gekeken naar de specs. Deze kwam naar mijn mening het beste uit mijn personlijke voorkeur.

Enkele dagen in bezit en enkele machines was gedraaid. Ik ben er zeer tevreden over. Fabrikant geeft zelfs 10 jaar garantie op de motor (waar meestal het defect ontstaat) en 5 jaar op het overige.

Ik heb enkele malen moeten controleren of de wasmachine wel aanstond, Super Silent werkt dus wel degelijk! Mooie vormgeving, makkelijk te bedienen.

Voorlopig resultaat, zeer tevreden met deze koop.

Robkol 04-12-2009
Geschreven voor: Hotpoint AQ7L 49 U (EU)

Wij hebben 2 van deze wasmachine`s gehad maar alle 2 maakten bij het centrifugeren een gigantisch kabaal. Mogelijk een produktiefout want toen wij in de winkel waren om ons geld terug te vragen kwam er net een stel binnen die hetzelfde probleem hadden. Hij is toen ook gelijk uit de voorraad gehaald.