Hotpoint AQ9F 49 U v

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hotpoint AQ9F 49 U v op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

irene.vicente 03-02-2014
Geschreven voor: Hotpoint AQ9F 49 U v

Paar jaar geleden hotpoint ariston AQXGF 149H wasmachine gekocht. Nu breken de was meenemers in de trommel al af. Met klantenservice gebeld maar het valt natuurijk niet onder garantie. Service doen ze in dit geval niet aan. Slechte zaak want je mag van een dergelijke machine verwachten dat dit niet zo snel stuk gaat. Nu 1 afgebroken, 1 zit los zal dus ook verder gaan afbreken. Dat is al 40 euro. Dan waarschijnlijk elke 3 jaar deze meenemers vervangen a 60 euro per 3, want is dus slechte kwaliteit. Volgende keer weer een degelijk merk als Bosch of Miele kopen.

sinalley1 12-12-2009
Geschreven voor: Hotpoint AQ9F 49 U v

Ik kocht dit toestel enkele dagen dit toestel bij "veiligkopen.nu". Bestelde het toestel op een zaterdag, en ben het ding op woensdag gaan afhalen bij een distributiecentrum te Tilburg. De afhandeling van de aankoop gebeurde erg snel en efficient. Het toestel heeft een motorgarantie van 10 jaar, en ik kocht een bijkomende garantie tot 5 jaar aan. De wasmachine is erg stil (zelfs tijdens het centrifugeren), en kan een aanzienlijke hoeveelheid was tegelijkertijd draaien (9kg). Voor ons gezin (6pers) is dit een noodzaak. De gebruiksaanwijzing is leesbaar en begrijpelijk. De mogelijkheden van het toestel zijn legio. En de wasmachine oogt mooi (design). Voorlopig zijn we erg tevreden. Hopelijk blijft dit zo. We kunnen dit toestel aanraden aan anderen