AEG L76850A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76850A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

MZaal 14-09-2012
Geschreven voor: AEG L76850A

Heb meer dan een jaar geleden deze AEG wasmachine gekocht naar aanleiding van positieve reviews. Ben er op teruggekomen. Na een paar weken vielen de plastic houders uit de wastrommel. De scherpe ijzeren puntjes in de trommel lieten grote gaten achter in de was. Klantenservice gebeld, kreeg plastic houdertjes opgestuurd, of ik het zelf maar wilde bevestigen. Niet te doen, want ze zijn gewoon afgeknakt. Klantenservice wilde/ geen nieuwe wasautomaat leveren en inmiddels is de garantie al verlopen. Dat er machineonderdelen afvallen is nog niet het ergste: de was is vanaf de allereerste keer wassen gewoon niet schoon, en stinkt na het wassen. Zelfs met 'meer water' programma en op 'extra schoon' programma is soms de binnenkant van de was nog niet schoon en zelfs nog niet eens nat. Alles gecontroleerd, monteur er bij geweest, kon niets vinden. Filter al wel een aantal malen verstopt, maar inmiddels kan ik dat al zelf oplossen, scheelt een hoop centen. Wat ik aan nieuwe spullen prachtig stralend wit er in doe, is binnen een paar wasbeurten grauw en viesgrijs. De was ruikt niet fris maar vies muf. Nu was ik de meeste witte was van mijn dochtertje maar op de hand, het is zo zonde van die mooie kleertjes. Ik had mijn vorige AEG 23 jaar (1), nooit problemen gehad. Nu nooit meer een AEG, ben voorgoed genezen.

poortenm 25-08-2012
Geschreven voor: AEG L76850A

Ook bij mij zijn de lagers kapot gegaan! Gezien de vele soortgelijke reacties op dit forum lijkt dit een structureel probleem te zijn van deze machines. De reparatiekosten zijn hoog echter ik weiger ook maar iets bij te betalen obv non-conformiteit. Het gaat mij allang niet meer om het geld maar op de manier waarop verkopende partij/AEG dit soort zaken afhandelt en m.i. zich niet houdt aan wettelijke bepalingen.
Voor de rest wel ok machine.

arhi 08-05-2012
Geschreven voor: AEG L76850A

Goede wasmachine met veel ruimte en mogelijkheden, echter 1 groot probleem: het handvat is van kunststof en is in 1 jaar al 2 keer afgebroken, terwijl we er erg voorzichtig mee zijn, er is blijkbaar geen andere oplossing

Baron99 07-03-2011
Geschreven voor: AEG L76850A

Wast prima, heeft tal van mogelijkheden maar eenvoudig te bedienen. Ziet er verder mooi uit voorzover dat interessant is bij een wasmachine

JPDijkstra 28-12-2010
Geschreven voor: AEG L76850A

Wat een verademing deze wasmachine, de vorige AEG (Lavamat 4.0) had bij het centrifugeren een oorverdovend lawaai, deze is echt muisstil.
Het wasresultaat is uitstekend en het bedieningspaneel is eenvoudig en heeft een mooie uitstraling.

Redcoon is top !! De wasmachine is keurig netjes afgeleverd binnen 48 uur na bestelling.

Lauk 09-06-2010
Geschreven voor: AEG L76850A

Heerlijke machine, wast schoon, duidelijke en makkelijke bediening en echt fluisterstil met centrifugeren. Is alweer een hele verbetering met de AEG die ik 10 jaar geleden gekocht heb. Deze heeft 10 jaar zonder enige storing gedraaid maar was nu na 10 jaar zeer intensief gebruik ook gelijk op. AEG blijft het voor mij.

Yvonne33 28-02-2010
Geschreven voor: AEG L76850A

Deze machine wast inderdaad mooi schoon en is erg stil. Ook de tijdschakelaar vind ik erg prettig omdat wij gebruik maken van nachtstroom.
Echter, heb ik heel vaak witte waspoeder-strepen op het wasgoed die pas verdwijnen na een volgende wasbeurt. Ik let er altijd op, dat ik de juiste hoeveelheid waspoeder gebruik en volgens de gebruiksaanwijzing kan je poeder en ook vloeibaar wasmiddel in vakje II gebruiken. Heb nu een doseerbol aangevraagd en hoop dat dit probleem dan verholpen is.

philbond07 23-01-2010
Geschreven voor: AEG L76850A

Heb deze machibe nu al 4 maand, prachtig toestel, gebruiksvriendelijk & gemakkelijk. Geen enkel probleem met waskwaliteit of schudden tijdens centrifugeren. Is muisstil. Heel tevreden.

benicassim 22-01-2010
Geschreven voor: AEG L76850A

Wij hebben de wasmachine 3 week geleden aangeschaft. Zijn er tot nu toe erg tevreden over, de was is erg schoon en voelt ook veel zachter aan. Door de 1600 toeren komt de was er bijna droog uit wat erg veel droogtijd scheelt in de droogtrommel.
De bediening is makkelijk en er zitten veel opties op.
Tot nu toe zeer tevreden!

consumentY 14-01-2010
Geschreven voor: AEG L76850A

Machine net nieuw. Net als andere reviewers ervaar ik een absoluut onacceptabel geschud tijdens centrifugeren. De ramen staan een verdieping lager te rammelen en is vele malen erger dan bij onze vorige, 12j oude machine. Het probleem doet zich soms niet voor maar meestal wel.

De machine staat waterpas op een rigide, harde ondergrond en we letten op overbeladen.
Het het balans controle- en correctiesysteem van deze machine deugt niet (zie ook andere reviewers), waardoor deze gaat centrifugeren terwijl de was niet voldoende goed over de trommel is verdeeld. NIET KOPEN!