Miele W 5829 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele W 5829 WPS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miele2010 13-05-2010
Geschreven voor: Miele W 5829 WPS

Heb ipv de 5825 de Miele 5829 Gala Grande besteld, deze heeft trommel verlichting maar is precies hetzelfde. Besteld bij de firma BesteKeus.nl , echter wat deze site zegt is dat het handelt om een NL model. Dit is echter niet zo, heb Miele NL hierover gebeld. Zij wisten mij te melden dat dit vaker gebeurd bij deze firma en dat zij daarover al corresponderen hierover. Echter wordt het niet opgelost, dit betekent dus dat ik geen garantie heb op mijn Miele. Nou ga ik er vanuit dat deze lang mee zal gaan dus hopelijk levert het geen problemen op. Kijk echter wel uit voor je besteld bij deze firma! Verder, machine wast ontzettend goed, stil en snel. Bijna alle programma's al gebruikt inmiddels en bevallen prima! Vooral de 1600tpm bevallen goed, was is veel droger als met de vorige was automaat die slechts 1200tpm deed. Aanrader deze machine!