Hoover DYN 10146PG/L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover DYN 10146PG/L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

doornroosje25 28-04-2014
Geschreven voor: Hoover DYN 10146PG/L

Sinds begin oktober 2013 hebben wij deze wasmachine en 3 weken later deed hij het al niet meer (error E15). Uiteraard gebeurt zoiets altijd in het weekend, dus gelijk via internet een meldingsformulier ingevuld. Maandag een paar keer gebeld met de Servicedienst en uiteindelijk 's avonds gebeld door een reparateur. Volgens mij heeft Hoover er een Servicedienst tussen zitten die vervolgens weer reparateurs laat inschrijven op reparatieopdrachten. Maar goed, dinsdag kwam de monteur en die heeft het probleem gelukkig gelijk kunnen verhelpen. Hij zei dat de wasmachine niet meer wist dat hij een wasmachine is en daarom moest ie opnieuw geprogrammeerd worden. Eerlijk gezegd had ik toen al weinig vertrouwen meer in deze wasmachine en was ik altijd opgelucht als ie gelijk startte. Bij heel wat keren dat ik een was wilde draaien, vlogen er nl. diverse error meldingen over het display terwijl hij uiteindelijk toch startte. De afgelopen weken geen meldingen gezien, tot gisteren. Out of the blue weer een error E15. Dus binnen het half jaar is ie er 2x meer gestopt. Gister maar weer gelijk een melding via internet gedaan en nu maar afwachten wanneer we iets horen. We hebben geen vertrouwen meer in deze wasmachine en gaan dan ook op zoek naar een andere. We gaan nog wel proberen om via Hoover een compensatie te krijgen. Kortom, voor ons is deze wasmachine de Fyra onder de wasmachines. Maar: als tie het doet, doet ie het goed.

doornroosje25 05-05-2014

Update:
Ik moet zeggen: de service is prima! Afgelopen dinsdag belde de monteur of hij 's middags over een half uur langs kon komen. Dat was prima en hij heeft het probleem kunnen verhelpen door er een nieuwe computer in te zetten. Nu doet ie het weer als een zonnetje. De vraag is alleen voor hoe lang... We hebben toch maar besloten om deze wasmachine nog een laatste kans te geven, want ja, er kan zo lekker veel in (10 kg) wat ie binnen 1,5 uur wast...

Deze recensie betreft trouwens het type 10146PG.

killa777 13-07-2013
Geschreven voor: Hoover DYN 10146PG/L

heb m nu al een tijdje gebruikt...als t werkt werkt t goed...maar sinds begin al veel gezeik...error 02..monteur langsgekomen...gereset weer werken...nu na de garantie weer error 02...zelfde probleem...denk dat ik een mislukt exemplaar heb gekregen..water stopt helaas niet met nemen waardoor het water door de wasmachine naar buiten komt...handmatig resetten en water spoelen..helpt gelukkig wel...voor mij helaas geen candy meer...en nu ff een ander merk zoeken

Vincent van W 06-03-2011
Geschreven voor: Hoover DYN 10146PG/L

Briljante intelligente wasmachine die zich logisch aanpast door het wasgoed te wegen.
Duidelijke handleiding. Tijdens de wascyclus is de machine erg stil. Bij het centrifugeren maakt de machine natuurlijk wat geluid.
De grote beladingsmogelijkheden en de a-symetrisch geplaatste deur maken het gebruiksgemak wel hoger.
Als ik toch 1 nadeel moet roepen is het niet onthouden van de laatste instelling van een wasprogramma. Wij wassen eigenlijk alles op 30 graden, maar voor de grotere wasprogramma's staat de machine standaard op 40 graden.

De was komt er goed schoon uit en goed droog. Dit scheelt weer in de kosten van de droger (indien gebruikt).

Er zitten op het apparaat handige wasprogramma's voor mensen met een gevoelige huid. Door het gebruik van extra water worden de zeepresten bij de katoenwas beter verwijderd.

Ik was eerst huiverig voor het kopen van een niet allerdaags merk, maar ik heb er absoluut geen spijt van en het is een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!