LG DD148P3WM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DD148P3WM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

inkydepinky67 18-07-2011
Geschreven voor: LG DD148P3WM

Heb nu sinds enkele dagen de LG wasmachine. Super apparaat. Wast goed, weinig geluid, diverse mogelijkheden. En er kan lekker veel was in!
Gekocht via Megapool, prima service.

Helma Munoz Balvi Jansen 17-06-2011

---------- update review, 17-06-2011 ----------
Als aanvulling op mijn vorige revieuw:
Ik heb vanwege de stankproblemen een nieuwe machine ontvangen. Helaas, het probleem lijkt niet opgelost.
De nieuwe machine is een week in mijn bezit maar de tweede was gaf alweer die verschrikkelijke stank af. Ik weet niet waar ik het in moet zoeken. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag. Voorlopig doe ik eindeloos veel trommelschoonmaak, maar het helpt niets. Wat ik ook voor schoonmaakmiddel gebruik; chloor, zout, azijn, soda of vaatwasmiddel, na 1 wasbeurt is het weer mis.

---------- 1e review, 27-02-2011 ----------
Best een tegenvaller deze wasmachine. Leuke vormgeving en snufjes maar het beginsel, het wassen, wordt niet goed verzorgd. Bovendien blijf je aan het trommel schoonmaken vanwege de vieze lucht die achterblijft. Die vieze lucht komt heel sterk naar voren na de droogbeurt. Dus altijd verfrissingsdoekjes gebruiken in de droger. De machine is lang niet zo gebruiksarm als wordt gepropageerd. Of er werkelijk 8 kilo in gaat betwijfel ik ook. Verder is dat hele weegsysteem in mijn ogen een zinloos iets. De vochtigheid van de ingevoerde was wordt immers niet gemeten.

Helma Munoz 27-02-2011