LG DD147P3WM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG DD147P3WM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

wmbtje 25-08-2012
Geschreven voor: LG DD147P3WM

Ik ben erg blij met de machine! erg stil en de verschillende programma's zijn erg makkelijk in te stellen.
Ik maak erg veel gebruik van het intensieve programma.
In een uurtje je was weer heerlijk fris, een aanrader.

Yvonne koene 29-11-2011
Geschreven voor: LG DD147P3WM

Was blijft ruiken alleen op de uitgebreide wasprogramma krijg je de was schoon. De uitgebreide wasprogramma duurt 3 uur. Deurtje nu al kapot met de droger ook veel problemen gehad. Service LG matig je moet 0.10 centbetalen per minuut voor het aanmelden van een reparatie ben je zo 12 minuten in de weer.
afraden tot koop

donald 12-12-2011

Yvonne, Ik heb de indruk dat je de wasmachine teveel propt. Je moet ca. 3/4 deel van de wastrommel vullen en niet meer. Als het teveel wordt, dan wordt het geluid van de waterdruk harder met stotende geluid. Ik heb deze wasmachine al bijna 1 jaar oud en zonder problemen met eco katoen wasprogramma vaker gedaan van ca. 3 uur. Lees alles goed over de gebruiksaanwijzing. Afraden tot koop lijkt me niet nodig. Het is jouw mening.

pgmh 19-10-2011
Geschreven voor: LG DD147P3WM

Dit is werkelijk een uitermate stille wasmachine. Makkelijk te bedienen met veel verschillende wasprogramma's. Ik kan een ieder deze machine aanraden.

hebikweer 15-10-2011
Geschreven voor: LG DD147P3WM

In eerste instantie ging het goed. Prima wasresultaat en lekker stil.
Ik heb hem gekregen op 13 september 2011, dus nog heel recent.
En nu krijg ik regelmatig een error 'LE' in het scherm. Dat betekent dat de motor te heet wordt.
Inmiddels een service-bezoek aangevraagd.

Dat is toch niet iets wat bij een nieuwe machine mag gebeuren? En als ie nu overbeladen is, maar dat is niet zo.

hebikweer 10-11-2011

De 1e monteur heeft de motor vervangen. Daarna was de LE code weg, maar was de machine niet stil meer. Hij maakte een herrie bij het centrifugeren.
De 2e monteur constateerde speling in de as en kon daar niet mee.
Uiteindelijk is vanmorgen de machine omgeruild tegen een nieuwe.

Ben benieuwd hoe het dit keer gaat.

Azrit 12-07-2011
Geschreven voor: LG DD147P3WM

Stille was machine zelfs op houten vloer en nog steeds redelijk stil bij 1400 toeren (zeker tov de auto siemens die er stond). Deze wasmachine gekocht mede omdat LG nogal goed uit testen kwam afgelopen jaren en ook qua service goed. We zijn er blij mee. Duidelijke weergave van mogelijkheden en makkelijk zelf aan te passen. De was wordt goed schoon zelfs op een kortprogramma (afh van de toeren +/- 30 min). het eco wasprogramma duurt 2 uur maar alles goed schoon op 30 graden. Ook droger na centrifugeren dan de siemens (was echter een oudje).

Donald 02-03-2011
Geschreven voor: LG DD147P3WM

Ik heb dit wasmachine pas gekocht. Volgens mij is dit de echte voorloper van een digitale wasnmachine zonder koolborstelmotor. Wasmachine maakt met de nieuwe direct drive elektromotor weinig lawaai, je hoort alleen het water lopen. Gebruik van het programma met diversen mogelijkheden is makkelijk te bewerken. Het wasresutaat ondanks het weinige gie- en waterverbruik is uitstekend, goed schoon en ruik lekker. Vergelijken met de andere merken is LG wat verder in techniek. Mischien is het daarom de prijs goedkoper dan de rest. Duurzaamheid is niet te beoordelen maar omdat je voor de motor 10 jaar garantie krijgt, zal je zeker lang mee kunnen gebruiken. Persoonlijk vind ik de prijs echt goedkoop voor wat je krijgt in vergelijking met bekende merken die ook overgegaan zijn naar direct drive elektromotor. Tot nu toe nog geen negatieve punten kunnen ontdekken.