Samsung WF8814ASA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF8814ASA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Barista 26-11-2011
Geschreven voor: Samsung WF8814ASA

Hele fijne en stille machine. Hiervoor had ik een Bauknecht van dik 700 en die heeft me ernstig teleurgesteld wat kwaliteit betreft. Dus ik heb 'de gok' gewaagd en een Samsung gekocht. Tot nu toe, na ongeveer een half jaar, dus absoluut geen spijt van gehad.

De 8 kilo trommel is een uitkomst. Lekker veel was erin en het komt er super schoon en fris weer uit. De draaiknop is handig, je stelt snel een programma in en daar kun je dan nog wat aan veranderen met de drukknoppen. Op 'play' drukken en hij gaat aan de gang. Als hij klaar is krijg geeft hij een 'ringtone' als eindsignaal.

Na een half jaar is de machine nog als nieuw. Geen gebruikssporen nog. Als mijn Bauknecht droger het begeeft koop ik daar ook een Samsung voor.

FrederikaG 09-02-2011
Geschreven voor: Samsung WF8814ASA

1 dag in bezit. Besteld via megapool.nl en twee dagen later netjes thuisbezorgd helemaal verpakt in plastic en piepschuim erom heen. Duidelijke en goed te begrijpen gebruiksaanwijzing, kon het stap voor stap doorlopen. Het bedienen van de machine is gemakkelijk, met een draaiknop kun je kiezen uit verschillende programma's. Zodra je een programma hebt gekozen zie je meteen hoeveel graden en hoeveel toeren daarbij horen, dit kun je vervolgens handmatig naar wens aanpassen. Ook kun je van te voren zien hoe lang een programma zal duren. Een standaard katoen 60 graden was duurt precies 2 uur. Het programma 'dagelijkse was', met een standaardinstelling van 40 graden duurt 1 uur. Er is ook een snel programma, deze duurt 29 minuten. De vormgeving is erg mooi, de machine ziet er degelijk uit en in de 'diamond drum' trommel (beloofd minder slijtage aan de was) past veel was. Wat een verschil met de 5 kilo trommel die ik hiervoor had. Het eerste witte wasje kwam er schoon en lekker fris weer uit. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen, ik zal over een aantal maanden nogmaals een review plaatsen. Al met al zeer tevreden met de aankoop.

FrederikaG 15-02-2012

Nu een jaar een bezit en de machine doet het nog steeds fantastisch. Er is nog niks stuk gegaan en hij wast nog steeds zo goed als in het begin. Ik draai 4 a 5 wassen per week voor een jaar nu. Al met al ben ik heel tevreden en kan ik deze machine iedereen aanraden.