Siemens WM16S743

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16S743 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

leahh 15-01-2012
Geschreven voor: Siemens WM16S743

Sinds meer dan een half jaar in gebruik als vervanging van een Miele, ook 1600 toerental.
Gekocht om 's nachts te kunnen wassen aan goedkoper tarief, jammer genoeg is dit niet mogelijk door het kabaal dat deze machine maakt.
Zelfs met oordopjes in en drie tussenmuren wekt hij mij nog !
Mechanieker bijgehaald, tot tweemaal toe, maar het probleem blijft...
Voordelen : grote trommel, 1600 toeren, wast proper.
Nadelen : maakt veel lawaai, je moet de machine 'overroepen' als je in de buurt komt, zeker bij het centrifugeren.
Watertemperatuur staat standaard op 60 graden ingesteld bij gewone was, moet men dan manueel verlagen, beter standaard op 40 graden en verhogen als het nodig is (minder ongelukjes)
Machine heeft veel toeters en bellen die ik toch niet gebruik.
Wast op wolwas een hogere temperatuur dan aangegeven staat, want ik heb al verscheidene truien die gekrompen uit de machine zijn gekomen.
Verf is volledig verdwenen aan de vulopening waar de machine sluit en dit na een half jaartje !
Kortom niet happy, voor mij geen Siemens meer...:((((

moeller 31-12-2010
Geschreven voor: Siemens WM16S743

Perfecte machine....

Echt heel stil, gebruiksvriendelijk en ook nog zuinig!

We wilden in eerste instantie Siemens WM16S742 maar deze is door Siemens niet meer leverbaar...!

Na een aantrekkelijke aanbieding van Internetwitgoed.nl toch gekozen voor de WM16S743.